Paralela 45 obtine trofeul Superbrands 2013 2014

3 iunie 2014

Paralela 45 primeste recunoasterea de Superbrand in categoria agentiilor de turism, conform analizei realizate de organizatia cu acelasi nume. Pe parcursul celor 20 de ani de activitate statutul de Superbrand a devenit recunoscut drept un pilon de comparatie pentru brandurile de succes, precum si un instrument de promovare a potentialului pietei romanesti, oferind o reflectare obiectiva si credibila a tendintelor pietei, a comportamentului consumatorului, interesat din ce in ce mai mult de calitate si respect.

Superbrands este un studiu independent care se realizeaza in 88 de tari de pe patru continente, in Romania fiind la a sasea editie. Cercetarea a evaluat 1.395 de branduri din 52 de categorii. Cartea Superbrands pentru Romania este distribuita la nivel national si international.

Brandurile eligibile au fost evaluate in baza metodologiei internationale Superbrands care cuprinde doua etape. In prima etapa, Consiliul Superbrands, alcatuit din 25 de specialisti in management, marketing, comunicare si branding, a asigurat selectia calitativa a listei de branduri, pe baza urmatoarelor criterii: incredere, calitate si diferentiere pe piata, aplicate in toate programele ce se desfasoara in lume. In urma acestei etape, cele 578 de branduri calificate au fost incluse in cercetarea de piata, realizata cu sprijinul IPSOS, pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori romani, la nivel urban. Rezultatele finale ale cercetarii reflecta optiunile consumatorilor romani pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piata din Romania.

„La inceputul anului ne-am propus sa largim numarul ofertelor din portofoliu si sa cautam noi destinatii si circuite care sa transforme in realitatea visul oricarui turist. Ne doream sa le multumim pentru cei peste 24 de ani de cand ne calca pragul agentiilor si mai nou si al website-ului cu vanzare online. Recunoasterea profesionalismului si calitatii de catre turistii romani prin Trofeul Superbrands vine precum o incununare a efortorilor noastre ce ne ambitioneaza si mai mult sa continuam sa cream vacante de neuitat. Pentru noi o astfel de confirmare prin cele doua distinctii primite anul acesta, Superbrands si Trusted Brands, reprezinta poate ca cea mai mare realizare de pana acum”, a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.

Paralela 45 activeaza de peste 24 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din Romania, ce detine o retea nationala formata din 35 agentii si aproape 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar aici. Circuitele in Africa, America si destinatiile exotice reprezinta punctele forte ale ofertei agentiei Paralela 45.

Tot anul acesta, Paralela 45 a fost recunoscuta drept „The most trusted brand 2014”, la categoria Agentii de Turism in cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Este cel de-al saselea an consecutiv in care Paralela 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de incredere in achizitionarea vacantelor.

Pentru mai multe informatii contactati:

Andreea Lada
Senior PR Specialist
[email protected]
0756.010.868

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram