Ostara, un nou inceput!

ostara

Seoweb Seco SRL, firma care dezvolta aplicatii, dezvolta si implementeaza strategii privind activitati de promovare si optimizare a acestor pagini, anunta lansarea online a unui nou site de tip magazin online si anume ostaracharms.com .
Proiectul in sine, si punerea lui in opera a reprezentat o provocare pentru echipa SEOWEB SECO, trebuind sa imbinam functionalitatile platformei online, cerintele de design fara a pierde insa din vedere starea boema pe care o transmit bijuteriile OSTARA. A trebuit sa putem transpune utilizatorul final in acea #staredeostara.
Ostaracharms.com este un magazin online deosebit prin unicitatea produselor pe care le ofera.
Ca si public tinta se adreseaza acelora care doresc sa faca un cadou special persoanelor dragi, dar si celor care doresc sa marcheze un eveniment deosebit din viata lor prin oferirea sau achizitionarea unor bijuterii particularizate, purtand si pastrand astfel pentru totdeauna mesajul vocal inscriptionat.
Bijuteriile din aur si argint, cu briliant sau fara, sunt grupate in cadrul magazinului online in categorii, in functie de tipul bijuteriei dar si de persoana care este destinata sa o poarte.

Creatoarea OSTARA, Alina Popa descrie accesoriile Ostara:

bijuterii cu suflet” pentru că pe ele așază o parte din sufletele celor care le poarta, prin imprimarea amprentelor vocale pe placutele metalice. Pentru un produs atât de discret și prețios, Ostara avea nevoie de o un site care sa ilustreze spiritul unic al brandului, dar sa asigure și functionalitatile optime pentru un shop online.
Seoweb Seco a fost partenerul ideal in realizarea site-ului ostaracharms.ro, care s-au adaptat perfect la nevoile noastre și a oferit la fiecare pas consultanță și soluțiile optime de care aveam nevoie.

Spune Alina Popa

Ca si in alte cazuri, Seoweb Seco, a transformat relatia inceputa prin construirea Ostaracharms.com intr-un parteneriat astfel incat in centrul relatiei contractuale sa se regaseasca utilizatorul.
Toate ideile, solutiile pentru aceste idei, au fost motivate de dorinta ca toti cei implicati sa castige, indiferent de pozitia in care se regasesc: aceea de vanzator, sau aceea de cumparator.