Organizare Evenimente Constanta All Included Events Constanta

5 martie 2016

All Included Events Constanta este o agentie de organizari evenimente, ce vine in intampinarea tuturor celor care doresc sa imprumute ceva din experienta noastra dar mai ales acelora care doresc un eveniment unic bazandu-se pe creativitatea si originalitatea noastra. All Included Constanta organizeaza orice tip de eveniment de la A la Z, fie el petrecere (petrecere privata, zi de nastere sau de nume), aniversare sau aniversari, petreceri pentru copii, evenimente corporate, petreceri private, coktail party, simpozioane, conferinte, team bulding-uri, sarbatori legale si religioase, congres, meeting.
Petrecerile pentru copii le organizam cu foarte mult entuziasm si ne bucuram sa facem copiii fericiti, sa le aducem multe zambete si sa-i invatam lucruri frumoase. Animatorii nostri stiu ce jocuri si concursuri sa aplice in functie de varsta copiilor, pentru a le capta atentia. Indiferent ce personaj doreste sa intalneasca copilul dumneavoastra la petrecerea sa, la noi gasiti personaje si mascote din toate povestile animate: Minnie si Mickey Mouse, Hello Kitty, printi si printese, Anna si Elsa din Frozen, Stefania si Sportacus, Printese Disney, Sofia Intai, Rapunzel, Alba ca Zapada, Cenusareasa, Ingerasi si Pirati, Spiridusi dar si Super eroi, Spiderman, Superman si Iron Man etc.. Animatorii aduc cu ei baloane modelabile si setul pentru face-painting, dar si muzica de party. Dumneavoastra puteti completa petrecerea cu un spectacol de magie Constanta, decoratiuni din baloane, balon Jumbo si accesorii tematice pentru party copii: farfurii, pahare, servetele, banner, baloane din folie sau paie tematice. Cea mai frumoasa surpriza la petrecerea copiilor este Pinata Constanta, ce poate lua orice forma doriti si care se umple cu dulciurele sau jucarii usoare!
Cand avem o petrecere pentru Botez, venim cu cel mai frumos spectacol cu ursitoare din Constanta! Rochii minunate, coregrafie unica, confetti si baloane de sapun pentru a pune in scena cel mai frumos spectacol cu ursitoare. Ne ocupam de invitatii si marturii speciale si personalizate, aranjamente pentru lumanari si cristelnita dar si decoratiuni din flori sau din baloane pentru biserica, pentru acasa sau pentru restaurant. Realizam si candy bar tematic cu numele bebelusului sau diverse tematici pentru botez, tort personalizat sau bar de fructe. Ne ocupam si de entertainment cu o echipa de dansatori profesionisti de dans artistic – diverse coregrafii, dans popular, tiganesc, brazilian, cabaret sau dans oriental. Daca doriti ceva mai special avem un Magician deosebit ce va face senzatie la orice tip de eveniment!
Cand vine vorba de organizarea unei nunti, cel mai important lucru pentru noi este discutia cu cei doi indragostiti, in care ne vom cunoaste si vom afla exact ce isi doresc pentru nunta lor ideala iar noi vom gasi cele mai bune variante si ii vom ajuta cu idei pentru a crea impreuna un eveniment unic, care sa-i reprezinte si la care toate lumea sa se simta excelent! Organizam nunti tematice: tema romantica, tema marina sau nunti in culorile alese de miri. Ne ocupam de la invitatii si marturii, fotograf si aranjamente pana la momentele artistice din cadrul petrecerii. Dansul oriental este cea mai intalnita surpriza la o nunta, este o surpriza pentru mire, dar si pentru nas, iar momentul va cuprinde toti invitatii si ii va aduce pe ritmuri orientale direct pe ringul de dans. Coregrafiile diverse de dans tiganesc, can-can sau brazilian, sunt realizate de 3 sau 4 dansatoare profesioniste ce vor face spectacol si vor antrena dansatorii pe ringul de dans.
All Included Events organizeaza si evenimente corporate, banchete, receptii, aniversari private, lansari de produse. Ne ocupam de gasirea locatiei potrivite, invitatii, transport si cazare invitati daca este cazul, logistica completa (consumabile, sistem audio si video, speaker, traducator), decoratiuni sau banner personalizat, hostess pe tot parcursul evenimentului si putem realiza petrecerea de final, cu oferire de cadouri personalizate si diplome. Pentru organizarea evenimentului dumneavoastra ne deplasam si in Mangalia, Cernavoda, Medgidia, Tulcea, Valu lui Traian, Techirghiol, Navodari, Eforie Sud, Eforie Nord, Ovidiu, Murfatlar, dar cele mai multe solicitari sunt la evenimentele din Constanta si Mamaia.
Orice eveniment organizati si aveti nevoie de o firma specializata in domeniu, noi va stam la dispozitie cu servicii pentru evenimente Constanta, puteti achizitiona unul sau mai multe servcii, iar la pachetele promotionale puteti beneficia de un discount sau Bonus-uri pentru eveniment. Contact: tel. 0728955745

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram