Optiuni de targetare in Facebook Ads

Opțiunile de direcționare către anunțurile Facebook sunt parametrii pe care agenții de publicitate le-au stabilit în timpul procesului de creare a campaniei pentru a determina pe cine să-și arate anunțurile. Opțiunile de direcționare sunt robuste, incluzând totul, de la demografice la comportament și stil de viață. Direcționarea este necesară pentru fiecare anunț și alegerea opțiunilor potrivite face ca anunțul dvs. să fie afișat în fața clienților dvs. ideali.

Există un număr mare de opțiuni de direcționare cu anunțuri Facebook care ajută companiile să obțină anunțul lor în fața persoanelor potrivite, astfel încât anunțurile acestora să fie cele mai eficiente. Pentru a face opțiunile de direcționare Facebook mai ușor de înțeles, am redus-o până la primele șapte categorii – de la opțiunile de bază la cele mai sofisticate.

Demografia

Definește informațiile de bază ale utilizatorilor, cum ar fi vârsta, sexul, educația, locul de muncă, relația, limba și locația.

Interese

Utilizatorii vizați care au identificat interese specifice de la finanțe personale la culturism.
Anunțurile pentru evenimentele de viață pot fi direcționate spre evenimente recente, cum ar fi aniversări sau începerea unui nou loc de muncă.

Stil de viață și financiar

Această opțiune vizează utilizatorii care au un anumit stil de viață, inclusiv frecvența călătoriilor și prezența la eveniment.
Conexiuni

Această opțiune de direcționare creează un public folosind prietenii fanilor dvs. Facebook.
Comportamente

Obiectivele utilizatorilor care au ales recent agenții de publicitate de acțiune selectați dintr-o listă.
Retargeting

Țintește utilizatorii care au făcut clic pe un anunț sau au vizitat site-ul dvs. Web.

1. Demografia

Direcționarea în funcție de criterii demografice este esența direcționării anunțurilor pe Facebook, deoarece permite agenților de publicitate să definească cine este publicul. Demografiile pot răspunde cât de vechi este audiența dvs., unde au mers la școală, ce fac pentru a lucra, unde trăiesc și multe altele. Fiecare agent de publicitate din Facebook, în afara celor care utilizează Facebook Pixel pentru a crea segmente de public personalizate, ar trebui să utilizeze o combinație de direcționări demografice împreună cu alte opțiuni de direcționare.

Demografiile care pot fi vizate cu anunțuri Facebook sunt:

Vârstă – direcționați utilizatorii într-o anumită gamă de vârstă sau pe generație.
Limba – Alegeți limba pe care o vorbește publicul țintă.
Sex – bărbat, femeie sau tot.
Relația – Utilizatorul de gen este interesat de statutul de relație.
Educație – Nivel de educație, domeniu de studiu, școală frecventată etc.
Locul de muncă – Industria, titlul postului, angajatorul și tipul de birou.
Locație – Oricine dintr-o locație specifică, persoane care au fost recent la o anumită locație sau persoane care călătoresc într-o anumită locație.

Exemplu de direcționare în funcție de criterii demografice

Un magazin florar local își caută să promoveze serviciul de livrare a florilor peste noapte pentru Ziua Îndrăgostiților. Ei doresc să ajungă la bărbați în relații care au între 35 și 50 de ani care trăiesc în raza de cinci mile. Ei aleg un program de anunțuri, astfel încât anunțul lor să se afișeze cu numai 12-48 de ore înainte de Ziua Îndrăgostiților pentru a capta acele comenzi de ultimă oră pentru serviciul lor de livrare peste noapte.

Cum să vizați demografia

Din contul dvs. Facebook Manager, începeți noul proces de creare a campaniei făcând clic pe butonul “+ Campanie” din ecranul de start al contului de manager. După alegerea obiectivului de marketing al anunțului dvs., vi se va solicita să selectați publicul. Din acest ecran, secțiunea de sus va fi locul în care introduceți datele demografice ale publicului de bază, cum ar fi locația, vârsta, sexul și altele.

Afla cum sa optimizezi corect campania de Facebook Ads pentru ca aceasta sa atraga mai multi clienti in afacerea ta.