OMD agentia cu cele mai multe premii pentru creativitate si inovatie in media

3 martie 2015

Pentru a noua oara consecutiv, Gunn Report ofera OMD Worldwide - agentie parte a Omnicom Media Group - titlul de cea mai premiata retea. Din 2004, de la infiintarea Gunn Report – topul care masoara creativitatea agentiilor de media - OMD se claseaza pe pozitia fruntasa, consolidandu-si statutul de agentie imbatabila la capitolul inovatie in media.

Astfel, OMD isi adauga in portofoliul distinctiilor, a noua recunoastere a creativitatii din partea Gunn Report, alaturi de distinctiile acordate de Adweek (agentia anului in 2008, 2009, 2011, 2013, 2014), de Advertising Age (agentia anului in 2002, 2005, 2009, 2011) sau de Cannes Lions International Festival of Creativity (cea mai premiata retea de agentii de media la Cannes in 2011, 2012, 2013).

Este binecunoscut faptul ca The Gunn Report for Media reprezinta un barometru pentru evaluarea creativitatii agentiilor de media, intocmind clasamentul in functie de performanta acestora si de distinctiile internationale obtinute de agentii la peste 50 de competitii internationale.

“Gunn Report recunoaste rolul vital al agentiilor de media in peisajul atat de fragmentat si competitiv al industriei comunicarii. Suntem onorati de titlul acordat de Gunn Report si motivati sa continuam efortul de a livra rezultate excelente clientilor nostri, punand accent pe inovatie. Suntem mandri ca facem parte din cea mai premiata retea de agentii, avand astfel acces la informatii valoroase si insight-uri la nivel global, pentru a genera si local solutii inovative care sa livreze rezultate pentru clientii nostri”, a precizat Liana Mihai, Managing Director OMD Romania.

Dincolo de faptul ca OMD este liderul acestui clasament, cu 521 puncte, in top 3 mai figureaza, pe locul al treilea si PHD, tot parte a Omnicom Media Group, cu 357 puncte. Astfel, Omnicom Media Group este singurul holding de media cu doua agentii care figureaza in top 5.

“Premiile sunt cel mai bun indicator al inovatiei si creativitatii, si nu exista alt punct de reper mai bun decat Gunn Report pentru masurarea abilitatilor agentiilor de a livra aceste atribute la nivel global, in mod sustinut. Pozitia de lider in acest clasament pentru 9 ani la rand este cel mai bun testament pe care il putem lasa pentru a evidentia calitatea muncii noastre, a clientilor pentru care lucram si a oamenilor din echipa.”, a punctat Mainardo de Nardis (CEO, OMD Worldwide).

***
OMD Worldwide este cea mai importanta retea internationala de agentii media parte a Omnicom Media Group, cu peste 8,000 de angajati in mai mult de 100 de tari, aflati in serviciul unora dintre cele mai renumite branduri. Gama de servicii oferite de OMD clientilor sai include: strategie de comunicare, planificare media, cumparare spatiu media, executie digitala, generare de continut, entertainment marketing, sponsorizari si brand analytics. OMD este recunoscuta la nivel global pentru serviciile inovative si amprenta creativa, precum si pentru viziunea strategica integratoare. Creativitatea retelei a fost recunoscuta 9 ani la rand de catre Gunn Report. Tot la capitolul distinctii, OMD a fost desemnata Agentia de Media a anului in clasamentul Adweek in 2008, 2009, 2011, 2013 si 2014, precum si Agentia de Media a anului in clasamentul Advertising Age in 2002, 2005, 2009 si 2011.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram