Nutricia Romania desemnata Best Employer în 2016

15 decembrie 2016

Nutricia Romania, singura companie dedicată exclusiv nutriției bebelușilor, s-a numărat printre cele 10 companii românești care au primit recunoaștere pentru rezultatele excelente în rata de implicare a angajaților, în cadrul ediției 2016 a studiului Best Employers (BES).
37 de companii au participat la ediția din acest an a studiului, însumând peste 25.600 de angajați, dintre care 13.400 de respondenți.
“Acest premiu este o recunoaștere extraordinară a eforturilor noastre de a investi constant în dezvoltarea personală și profesională a angajaților noștri, care pun, zi de zi, energie și pasiune pentru susținerea unei nutriții corecte în primele 1.000 de zile pentru mămici și bebeluși. Investim continuu în formarea specialiștilor noștri și, în același timp, le oferim tuturor angajaților noștri oportunitatea de a învăța despre nutriția corectă a bebelușilor”, a declarat Francisc Kiss, Country Manager Nutricia România.
“Ne bucură să vedem că, în cei zece ani de când suntem activi pe piața din România, am pus bazele unei echipe puternice și diverse, unită de o singură misiune: să aducem o schimbare reală în domeniul nutriției bebelușilor. Este o responsabilitate mare, dar și o sursă de satisfacție atunci când produsele noastre inovatoare susțin o alimentație corectă în primele 1.000 de zile pentru mame și bebeluși - o perioadă crucială pentru a pune bazele unei condiții sănătoase pe tot parcursul vieții.” a adăugat Francisc Kiss.
Nominalizarea în cadrul studiului e bazată pe rezultatele obținute de companiile participante în urma răspunsurilor anonime ale angajaţilor fiecărei companii. Metodologia studiului a fost dezvoltată de către Aon Hewitt în cei 20 de ani de când aceștia realizează studiul la nivel global.
Studiul Best Employers (BES) analizează nivelul de implicare profesională a angajaților din trei perspective de comportament: 'SAY' - angajaţii care vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucrează, în discuţiile cu prietenii, colegii sau clienţii, 'STAY' - angajaţii care vor să rămână în companie pentru mai mult timp şi care nu se gândesc să o părăsească şi 'STRIVE' - angajaţii care depun un efort suplimentar pentru obţinerea de rezultate pentru companie.

Studiul Best Employers este organizat anual de către Aon Hewitt și se adresează companiilor cu peste 50 de angajați, care au cel puțin trei ani de activitate pe piața din România.

Despre Nutricia România
Nutricia România are o istorie de 10 ani pe piața românească și este divizia companiei Danone specializată în nutriția copiilor.
Prioritatea Nutricia este susținerea unei alimentații corecte în primele 1.000 de zile pentru mame și bebeluși – o perioadă crucială pentru a pune bazele unei condiții sănătoase pe tot parcursul vieții. Împreună cu partenerii săi, Nutricia a susținut întotdeauna importanța alăptării și a nutriției pentru bebeluși și copii. Compania se concentrează pe dezvoltarea de produse în funcție de nevoile consumatorilor și tipurile de consumatori, produse ce se bazează pe cercetări științifice constante și pe caracteristici nutriționale locale. Principalele mărci comercializate local sunt Milupa și Aptamil.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram