Noul Volkswagen CrossPolo

17 iunie 2010

Noul CrossPolo este a patra versiune pe baza noii generatii Polo, dupa hatchbach, Polo BlueMotion si Polo GTI. In acelasi timp, noua versiune este destinata celor ce prefera un stil putin mai “dur” si care ies unori de pe sosea sau circula pe drumuri nu chiar bune.
Tratamentul acestei noi versiuni este unul in mare parte estetic, dar sunt si cateva modificari tehnice reale, care ii permit masinii sa abordeze mai usor drumurile denivelate.
CrossPolo se distinge imediat si face o figura foarte buna in privinta modificarilor estetice. Este adevarat ca modelul de baza Polo arata foarte bine, astfel incat designerilor le-a fost usor sa completeze stilul cu detalii ce amintesc de off-road. CrossPolo are spoilerul fata modificat, la fel si zona inferioara a celui spate, iar toata zona de jos a caroseriei este vopsita cu negru, aripile rotilor si spoilerele fiind cele care ii dau un aspect mai masculin.
O alta caracteristica a cestui model o construtuie prezenta barelor pentru porbagaj de pe plafon, acestea putand suporta o incarcatura maxima de 75 kg.
Ceea ce vedeti in spoilerele fata/spate si care seamana cu scuturi de protectie sunt de fapt ornamente care doar sugereaza scuturile.
Garda la sol a fost ridicata cu 15 mm, pentru ca masina sa nu aiba probleme pe drumurile denivelate, iar rotile sunt unele cu jante din aliaj, de 17 inch, dar cam la atat se rezuma modificarile de ordin tehnic. Aceeasi gama de propulsoare ca si la modelul normal si aceleasi transmisii.

Sunt disponibile 3 propulsoare pe benzina si 3 turbodiesel. Motorul de baza, la capitoul benzina este cel de 1,2 litri si 70 CP. Acesta este urmat de un motor de 1,4 litri si 85 CP, ce poate fi comandat, optional si in combinatie cu cutia DSG cu 7 trepte. Cel mai puternic motor pe benzina este noul TSI de 1,2 litri care ofera 105 CP si care poate, de asemenea, sa fie cuplat la cutia DSG. Cu acest propulsor, CrossPolo accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9,9 secunde, atinge 188 km/h si afiseaza un consum mediu de 5,5 litri/100 km.
Cele 3 versiuni turbodisel au la baza acelasi motor, de 1,6 litri, oferit in mai multe variante de putere: 75 CP, 90 CP si 105 CP. Toate afiseaza un consum mediu de 4,6 litri/100 km, iar versiunea de 90 CP este disponibila si cu o cutie de viteze DSG.

Sursa: Scorpion / Dan Stefan

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram