Noul ROM Arahide amp; Caramel indulceste calatoriile cu MERIDIAN TAXI

13 octombrie 2014

Primul baton de ciocolata din Romania inca pastreaza gustul puternic al anilor de senzatii tari in care si-a facut aparitia. Si pentru ca ne-a obisnuit cu campanii de publicitate inovatoare, noul sortiment ROM indulceste privirile bucurestenilor cu ajutorul casetelelor luminoase si al portbagajelor masinilor MERIDIAN TAXI. In plus, Taxiul cu Bomboane a fost transformat in Taxiul cu Batoane, pentru a le asigura castigatorilor de pe pagina de Facebook ROM Autentic tururi inedite ale Bucurestiului, presarate cu desene personalizate si muzica buna.

“Am ales publicitatea pe taxi ca mijloc de provare al noului sortiment ROM cu Arahide & Caramel pentru ca ROM este o marca populara, nonconformista, pe placul si pe gustul romanilor si prin senzatiile tari pe care le ofera te poarta pe cele mai incalcite, dar rapide cai, asa cum face si taxiul.

Dar mai mult decat atat, am fost atrasi de un concept original si de un om frumos si inedit, care a reusit sa faca diferenta in piata de taximetrie din Bucuresti: Taxiul cu Bomboane (acum Taxiul cu Batoane) alimentat inedit cu harul D-lui Cristian Roman. Un om autentic si original, asa cum este si ROM”, declara Gabriela Munteanu – Director Marketing Kandia Dulce.

Din 1964 pana astazi, ROM a devenit o particica din istoria romanilor. A crescut alaturi de fiecare noua generatie, iar atunci cand influentele straine au devenit irezistibile, si-a pastrat autenticitatea, provocandu-i pe romani sa fie mandri de identitatea lor. ROM i-a unit pe romani campanie cu campanie si le-a aratat cum, cu un strop de ironie si mult haz, putem lupta pentru valorile autentice romanesti care ne definesc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram