fbpx

Noile reguli in PR : Curs de comunicare si relatii publice

Pe parcursul a doua zile de curs vei invata cum sa iti setezi obiectivele unei strategii de comunicare si ce canale trebuie sa folosesti pentru ca acestea sa fie atinse. Cursantii vor putea aplica, prin exercitii practice, notiunile invatate la curs si vor putea crea propriile campanii pe care le vor prezenta echipelor din care fac parte. Cursul de comunicare si relatii publice este organizat in mai multe module care includ: Crearea conceptului unei campanii de relatii publice, implementarea mesajelor in functie de canalele de comunicare, PR online si monitorizarea campaniei de comunicare.
La finalul cursului participantii vor obtine o diploma care sa ateste competentele dobandite prin participarea la curs, recunoscuta de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii. Diploma este obtinuta in urma participarii la un examen de absolvire, sustinut la finalul trainingului. Proba practica a examenului consta in realizarea unei campanii de relatii publice, astfel incat toti cei prezenti vor putea sa isi dezvolte ideile discutate pe parcursul sesiunii de formare.
Trainerul cursului este Bianca Preda, comunicator cu o experienta de peste 10 ani in jurnalism si PR. Bianca este implicata in derularea mai multor campanii de relatii publice pentru o clienti din domeniul corporate, ong sau politic. Activitatea sa implica realizarea conceptelor de PR si implementarea lor, cautand in permanenta metode creative de adaptare la noile cerinte ale publicului.
Costul unui curs este de 400 de lei si se va desfasura in Bucuresti , la sediul Creative Business Management din Splaiul Unirii nr 6, BlB3A, et 1. Pentru inscrieri si detalii ne puteti contacta pe adresa [email protected] sau la telefon 0743.183.353.

Liliana Uleia
Coordonator training