Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?

9 februarie 2016

Principala preocupare a responsabililor de marketing este aceea de a gasi noi metode de targetare al unui numar cat mai mare de potentiali clienti interesati de un produs / serviciu, pentru care se realizeaza o campanie de promovare. Repetitia si vizualizarea constanta a mesajului transmis prin publicitatea in RATB asigura recunoasterea produselor/serviciilor intr-o perioada foarte scurta de timp.
Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, prin expertiza acumulata, vine in intampinarea celor interesati de servicii de publicitate in RATB, cu argumente menite sa sustina eficienta acestui tip de promovare, astfel:
1. Autobuzele insotesc permanent consumatorii, mesajului publicitar ajungand la un numar foarte mare de calatori;
2. Reclama este pozitionata la nivelul ochilor, iar acest lucru transforma publicitatea in autobuze intr-un mediu care se consuma involuntar;
3. Autobuzele au o larga acoperire a orasului si aduc reclama in mijlocul zonelor aglomerate si dorite de catre advertiseri;
4. Publicul targetat este pregatit sa cumpere, fapt confirmat si de pozitionarea capetelor de linii langa centre comerciale;
5. Din punct de vedere al bugetului investit, niciun alt mediu publicitar nu poate avea impactul si expunerea oferita de publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun.

Fata de modalitatile clasice de expunere, publicitatea in interiorul autobuzelor nu agaseaza si nu deranjeaza, din contra, chiar starneste interesul.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram