Masina intretinuta – mai multe calatorii

comnico.ro

Masina este proiectata pentru a fi condusa. Majoritatea oamenilor pornesc poate cu ideea preconceputa ca se pastreaza mai bine daca este tinuta in garaj ca pe un bibelou. Alcatuirea pieselor si modul de functionare sunt aspecte ce pot inlatura de departe acest concept.

Mecanismele din care este alcatuit un astfel de vehicol sunt gandite in asa fel incat sa ruleze continuu. Totusi daca se intampla sa avem probleme in ceea ce priveste neutilizarea pe o perioada indelungata din motive variate, putem sa luam in considerare cateva aspecte.

Indiferent de situatie sau de piesele ce necesita schimbari, este recomandat sa apelam un service specializat si sa achizitionam piese calitative conform modelului nostru de masina. Improvizatiile pot avea urmari negative in ceea ce priveste propria siguranta la volan si implicit al celorlalti conducatori auto sau pietoni.

Un exemplu de unde se pot achizitiona atat piese de schimb pentru o gama variata de modele, dar si anvelope de iarna, vara sau all season este site-ul https://www.comnico.ro/.

Piesele auto – intretinere in detaliu dupa o perioada de pauza

Printre piesele auto ce se deterioreaza frecvent in momentul in care nu utilizam zi de zi masina se regaseste frana de mana. Dupa o perioada indelungata de timp este necesar sa luam in vedere acest aspect al franelor, in special frana de mana care poate prezenta rugina si astfel exista riscul de blocare atat a acestei piese, dar si a placutelor de frana.

Unul dintre aspectele vizibile ce afecteaza calatoria cu o masina ce nu a mai fost scoasa din garaj este legat de aspectul anvelopelor. Cauciucurile pot suferi din cauza presiunii indelungate a masinii pe acelasi punct. Un punct de reper in achizitionarea noilor anvelope poate fi https://www.comnico.ro/.

Este cunoscut deja de majoritatea pasionatilor sau detinatorilor de autovehicole faptul ca anvelopele trebuie sa fie caracteristice sezonului in care circulam. Acest lucru se impune obligatoriu de legislatia rutiera. Un aspect de detaliu ce il pot confirma specialistii este poate acela ce consta in tipul de carosabil pe care circulam cel mai des.

Astfel putem lua in considerare carosabilul preponderent asfaltat, dar mai sunt situatii in care putem circula pe drumuri pietruite sau neasfaltate. Fiecare model de anvelopa este prevazut cu o anumita adancitura a rizurilor sau difera in functie numarul acestora.

Aerul conditionat al masinii poate reprezenta un motiv de nefunctionare atunci cand nu este utilizat, deoarece freonul se evapora iar garniturile nelubrifiate crapa.

Injectoarele functioneaza tot pe principiul lubrifierii, in acest mod lichidul dupa un interval de timp se solidifica fapt ce reprezinta o piedica in calea carburantului.

Termostatul este o piesa mica prin care circula antigelul. Fara aceasta piesa se poate circula, dar prezinta riscului este impartita in doua directii. Daca antigelul ramane blocat se poate ca termostatul sa ramana in starea de inchis sau deschis. In cazul in care ramane pe pozitia inchis, exista posibilitatea de ardere a motorului. De aceea mai bine apelam la un service si schimbam piesa decat sa fim nevoiti sa facem investiii majore cum sunt cele pentru intreg motorul.

Pentru situatiile de neutilizare a masinii, dar si pentru alte verificari pe care oricum este recomandat sa le efectuam la un anumit numar de kilometri, cei de la ComNico pot reprezenta o solutie optima atat pentru gama variata de piese auto, cat si pentru anvelope. Acestea, dar si recomandarile de rigoare se pot vizualiza pe https://www.comnico.ro/.