fbpx

Mare Nostrum revine cu forte proaspete pentru asigurarea unui “Litoral Curat” în 2012

In actiunile de informare, constientizare si educare a constantenilor si turistilor de pe litoral, Mare Nostrum are ca scop principal promovarea necesitatii colectarii deseurilor numai in zonele special amenajate, precum si importanta reciclarii materialelor recuperabile.
Publicul tinta al campaniei este reprezentat de turistii aflati pe litoral in sezonul estival, operatori de plaja, locuitori din zona costiera romaneasca si administratia locala.
Activitatile se desfasoara pe intreg litoralul romanesc, intre Navodari si Vama Veche. Saptamanal, au loc caravane de informare în statiuni diferite, pentru a fi informat un număr mai mare de turisti. In zilele de joi, echipele de coordonatori si voluntari Mare Nostrum merg la hotelieri, pentru a pune la dispozitia turistilor materiale informative referitoare la adoptarea unui comportament responsabil si prietenos fata de mediul inconjurator, fata de plaja si mare. Nu în cele din urma, zilele sfarsitului de saptamana sunt alocate sesiunilor de informare si constientizare pe plajele romanesti.

“Editia de anul acesta este o continuare a actiunilor noastre desfasurate pe linia protejarii zonei costiere romanesti si a implementării conceptului de colectare selectiva in special in randul turistilor. Anul acesta ne bucuram de parteneriatul cu Asociatia Litoral, sperand ca prin eforturile noastre comune, sa aducem un plus de informatie si o schimbare reala de atitudine in randul turistilor si localnicilor” a declarat Mihaela Candea, director executiv ONG Mare Nostrum.
Proiectul “Litoral Curat” se adreseaza atat turistilor care vor fi prezenti pe litoral, locuitorilor din zona costiera romaneasca, administratiei locale, cat si agentilor economici implicati in procesul de salubrizare si colectare a materialelor reciclabile. Sponsorul principal al proiectului este COCA-COLA HBC ROMANIA.