fbpx

MAPEI Romania incurajeaza constructiile de calitate prin campania nationala “Esti ceea ce construiesti”

“Intre a cunoaste si a constientiza diferenta dintre produsele universale bune la orice si produsele specializate, este aparent o distanta foarte mica. In fapt este distanta dintre o lucrare care dureaza 2-3 ani, dupa care are nevoie de reparatii, si o lucrare facuta sa reziste zeci de ani. Asta ne dorim sa inteleaga publicul din campania noastra, alaturi de faptul ca proiectele de constructie, renovare sau amenajare vorbesc despre personalitatea celui care le intreprinde. Prin urmare mesajul ‘Esti ceea ce construiesti’ poate fi continuat cu ‘iar ceea ce construiesti te reprezinta’. Nu e doar o campanie de influentare a deciziei de cumparare, este linia pe care brandul merge in relatia cu consumatorul – bazata pe respect, incredere si garantia lucrului bine facut. Este important sa realizam ca fiecare dintre noi are posibilitatea, pe o piata concurentiala, sa isi fixeze propriile standarde. Fie ca vorbim de proiecte de constructii industriale sau rezidenţiale, MAPEI Romania spune nu compromisurilor in fata calitatii si sustine prin produse premium lucrarile trainice, proiectele cu care sa te mandresti. Intentia noastra este aceea de a promova intr-o maniera creativa proiectele durabile, inteligente, facute cu pasiune si pricepere si suntem convinsi ca multi romani se vor identifica cu mesajul nostru.” a declarat Silviu Minciu, Director Marketing MAPEI Romania.

Campania de comunicare se desfasoara la nivel national si integreaza atat mediile de comunicare online, cat si offline – TV, print si outdoor. “Ne aflam deja in al doilea an de colaborare cu MAPEI Romania si ne bucuram ca avem ocazia sa lucram pe un astfel de proiect in care am pus mult suflet si toata priceperea noastra. Conceptul creativ al campaniei Esti ceea ce construiesti are la baza dorinta de a aduce in prim-plan viziunea brandului pe piata pe care activeaza si importanta calitatii si a durabilitatii materialelor in proiectele de constructii. In plus, venim cu o segmentare a targetului (meseriasi, arhitecti si beneficiari) care ne permite sa atingem publicurile tinta intr-un mod cat mai natural, in mediile lor de activitate. Campania este una integrata, comunicarea outdoor fiind sustinuta printr-un spot TV si proiecte speciale dezvoltate in parteneriat cu Discovery Channel. Totodata, campania este vizibila in presa de specialitate si mediul online prin web banners clasice si animate, precum si printr-o prezenta activa in social media.” a declarat Tiberiu Tuluca, Director General Armada.

Campania recent demarata va fi completata printr-o comunicare integrata de PR de catre agentia de marketing public relations More than Pub. “Ne bucura faptul ca MAPEI Romania pune pret pe rolul mass media in comunicarea si informarea publicurilor ţinta, tocmai de aceea ne dorim ca, dincolo de contactul direct cu produsele, romanii sa cunoasca povestile de succes, profesionalismul din spatele reusitei, dar mai ales dedicatia pentru calitate si respectarea promisiunilor, ca in timp sa se produca si o schimbare la nivel de mentalitate.” este de parere Mihaela Petrovan, Director General More than Pub.
MAPEI este unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de adezivi si produse chimice pentru constructii, cu peste 20.000 de tone de produse livrate zilnic. Infiintat in 1937 in Milano-Italia, grupul cuprinde astazi 68 de fabrici in 32 tari din intreaga lume si 8.500 de angajati. Compania inregistreaza o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro si investeste anual 5% din venituri in cele 18 Centre de Cercetare-Dezvoltare, in care lucreaza 900 specialisti. Bazele filialei romanesti au fost puse in 2006 prin infiintarea MAPEI Romania, ca parte din strategia de internationalizare a grupului. Portofoliul MAPEI Romania cuprinde peste 300 produse, iar la nivel de business inregistreaza o cifra de afaceri de peste 10 milioane Euro.