Managerii de Resurse Umane ai marilor corporații devin promoterii unui stil de viața sanatos la locul de munca

București, 05 februarie 2016

În epoca vitezei omul modern trăiește de fapt, într-o lume de basm: cu Feți Frumoși care muncesc într-o zi cât alții într-o săptămână, cu Ilene Cosânzene semi-robotice, cu Greuceni în echipa cărora mulți tânjesc să fie sau cu Zmei care aruncă deadlineul-buzduganul înainte să ajungă la birou. Campania implementată de Lifecare Essentials vine în întâmpinarea Managerilor de Resurse Umane și îi înzestrează cu super-puteri, transformându-i în Captain B!TONIC.

Campania Captain B!TONIC își propune ca alături de aceștia să inspire angajații să adopte, treptat, un stil de viață sănătos bazat pe nutriție echilibrată. Scopul se poate atinge prin educație, mai precis training-uri interactive completate de campanii de conștientizare. Compusă din idei 100% sănătoase, campania constă, în primă fază într-un mic joc de interacțiune între departamenul de Resurse Umane și celelalte departamente din cadrul unei firme.

„Venim cu o nouă abodare a nevoilor omului la locului de muncă, iar pașii sunt simpli: curierul nostru tonic, livrează o cutie la sediul firmei destinată Departamentului de HR. În cutie se vor afla diferite unelte ajutătoare, precum: instrucțiuni de folosire, magneți pentru frigider cu mesaje nutritive sănătoase, un display cu sfaturi pentru un stil de viață sănătos la locul de muncă, un set de cartonașe pe care angajații vor puncta ”healthy wishes” pentru anul 2016 și pe care le vor introduce în cutie. Din experiența cu partenerii campaniei, cutia a fost amplasată la recepție, însă aceste detalii le vom stabili cu managerul departamentului, precum si timpul limită de colectare a cartonașelor. După această perioadă, cutia se deschide alături de un reprezentant din echipa B!TONIC. Prin analiza dorințelor angajaților se poate continua colaborarea în ceea ce privește oferta de programe de training care să acopere temele de interes. In funcție de nevoile pe care le identificăm, venim în sustinerea firmelor cu o ofertă tailor-made, ce ia în considerare numărul de participanți, durata și temele de abordare în cadrul training-ului.”
Daniela Dinică – Marketing Specialist B!TONIC România

Unul dintre indicatorii care arată scăderea loialităţii angajaţilor este rata mare de absenteism. Pe lângă cel clasic (în care angajatul nu este fizic prezent la locul de muncă), în ultima perioadă şi-a făcut apariţia în cadrul firmelor şi un alt tip de absenteism, mai puţin vizibil, dar la fel de periculos: lipsa de angajament sau productivitate a angajatului la locul de muncă.

„Credem că singura soluție pentru îmbunătățire pe termen lung este schimbarea comportamentelor negative actuale. Da, e nevoie în primul rând de dorința de a fi mai sănătoși, apoi de o educație și în al treilea rând de experiențe care să îți dea uneltele și motivația de care ai nevoie, așadar o motivație constantă din partea unor persoane specializate poate fi susținerea de care ai nevoie pentru atingerea obiectivelor.”
Andrei Palamariu, Health Education Manager în cadrul B!TONIC România

”Reconectează-te la corpul tău! ” este motto-ul campaniei, pentru a defini pe scurt ideea de stil de viață sănătos la locul de muncă. Captain B!TONIC va avea rolul de a conduce camarazii de echipă spre succes, în mod direct prin oferirea posibilității de participare la cursurile de instruire în arta de a fi tonic și indirect prin plasarea sfaturilor sănătoase. Efectul principal este un angajat mai mulțumit de sine, mai încrezător, mai motivat și mai productiv. Un stil de viață este o alegere!

***
Lifecare Essentials este o companie producătoare de suplimente vegane, proiectate in Austria și dezvoltate în Germania, comercializate la nivel internațional, în Austria, Elveția, Republica Moldova și România. Misiunea companiei, prin brandul B!TONIC, este educarea societății spre a adopta un stil de viață sănătos, prin linia de suplimente vegane, training-uri și campanii sociale. Viziunea B!TONIC cuprinde 3 direcții: un stil de viață echilibrat, o îmbunătățire a calității vieții consumatorului și informare continuă. Mai multe informații despre B!TONIC regasiți pe site-ul companiei.