Managementul agentiei de imobiliare cu un CRM de tip imobiliar

17 mai 2018
Autor:
Emanuel

Managementul relatiilor cu clientii, denumit in mod simplu CRM, se refera la tehnologia care ajuta companiile sa urmareasca, sa gestioneze si sa analizeze interactiunile cu persoanele de contact, fie ca sunt clienti potentiali sau actuali.

Un CRM reprezinta un intrument care implica diverse strategii, colecteaza informatii, genereaza solutii bazate pe profilul de informatii primit, iar in cele din urma transforma contactele in clienti.

Indiferent care este definitia ta, aproape fiecare agent de top depinde de o solutie imobiliara CRM din cateva motive:

Un CRM imobiliar organizeaza informatiile intr-un singur loc

Cei mai de succes profesionisti din domeniul imobiliar utilizeaza mai multe canale care genereaza lead-uri. Probabil vei obtine contacte din surse precum, sfera de influenta, site-ul web, platformele sociale, campaniile de email marketing, site-urile de publicitate online si multe altele.

Mentinerea informatiilor pentru fiecare din aceste surse generatoare de lead-uri este greoaie, in cel mai bun caz, și probabil oribil de ineficienta.

Cu toate acestea, cu ajutorul CRM-ului imobiliar poti organiza informatiile intr-un singur loc. Contactele sunt usor de administrat si organizat si poti accesa rapid informatiile de pe diferite dispozitive (desktop, laptop, tableta sau dispozitiv mobil) oricand.

Pot folosi programul pentru a pastra legatura cu clientii din trecut

Scopul principal pentru un CRM imobiliar este de a ajuta la cultivarea si gestionarea unor noi perspective. In timp ce acesta este un beneficiu-cheie, nu uita insa, de acel grup de oameni care te cunosc deja si iti cunosc servciile.

Oamenii nu cumpara case in fiecare zi. De-a lungul anilor, clientii, ar fi putut uita cine a fost agentul lor. Solutia este simpla, insa este ratata de multi agenti. CRM-ul trimite automat o simpla felicitare prin email, in cazul aniversarilor, si te ajuta sa ramai in legatura cu clientii tai din trecut, astfel incat sa nu te poata uita.

CRM-ul iti permite sa-ti personalizezi serviciile

Trebuie doar sa inregistrezi informatiile pe care le colectezi despre o perspectiva in CRM, inclusiv zonele si cartierele de interes, tipurile de case pe care le cauta, gama de preturi, numarul dorit de dormitoare si chiar preferintele personale. Fiecare detaliu pe care il capturezi poate fi folosit pentru a personaliza serviciul pe care il oferi.

Exista, bineinteles, mult mai multe avantaje pentru utilizarea unui CRM imobiliar decat cele enumerate mai sus. Sectorul imobiliar este punctul de contact pentru milioane de clienti, si necesita permanent nevoia de a dezvolta si gestiona inteligent o mare varietate de clienti care au un set diversificat de cerinte.

Prin urmare, este obligatoriu ca solutiile CRM sa fie integrate in procesul de gestionare imobiliara pentru a asigura consolidarea si mentinerea relatiilor cu clientii si pentru a asigura o profitabilitatea maxima.

Intr-o piata schimbatoare, industria imobiliara a alimentat intotdeauna la un flux constant nevoile clientilor sai. Numarul celor care apeleaza la servicii profesionale se afla in crestere, 88 % din cumparatori au intermediat o achizitie prin agentiile de imobiliare.

Nevoia unei locuinte va exista intotdeauna, ceea ce presupune necesitatea de a construi relatii cu agenti profesionisti pentru a gasi si cumpara o proprietate la cel mai bun raport pret/calitate.

Agentiile vor avea intotdeauna nevoie de soft-uri performante care intampina si gestioneaza eficient procesul de tranzactionare. In acest proces, CRM-ul sau soft-ul imobiliar este vital pentru succesul agentiilor imobiliare in relatiile cu potentialii clienti. - NexVision

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram