Lufthansa a fost desemnat cel mai puternic brand din categoria Companii aeriene Turism de catre Superbrands Romania

24 februarie 2016

”Brandul este cel care ne ajuta sa ne diferentiem de competitie. In conditiile pietei globale de astazi, este vital sa stii cum sa te diferentiezi. Brandul nostru le vorbeste oamenilor despre ADN-ul companiei, ne motiveaza angajatii si le indica acestora directia spre care ne indreptam. De asemenea, ne ajuta sa ne conectam emotional cu clientii nostri si sa-i convingem sa ne recomande altor potentiali clienti. Suntem foarte mandri sa primim aceasta distinctie, care ne ofera un plus de motivatie sa ramanem cea mai buna alegere pentru clientii nostri”, a spus Antonio Tassone, Country Manager Lufthansa Romania si Moldova la primirea premiului.
Catalogul „Superbrands” este singurul studiu independent realizat in Romania ce reuneste opiniile profesionistilor si cele ale consumatorilor finali cu scopul de a alege si valida cele mai puternice branduri din Romania. Cercetarea analizeaza aproximativ 1.500 branduri, atat romanesti, cat si internationale, care sunt active pe piata din Romania si acopera peste 50 de domenii de activitate. Studiul de piata realizat de Ipsos pentru Superbrands Romania include, in acest an, 593 de branduri. Grupul de respondenti a fost format din 1.500 de persoane din mediul urban, cu educatie superioara. In urma analizei, 300 de branduri au fost declarate Superbrands in Romania de catre consumatorii romani.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram