Lucruri de evitat atunci cand faci promovare Facebook

Zilnic ai posibilitatea de a-ti expune business-ul in mediul online prin intermediul retelelor de socializare la scara mondiala, de peste un miliard de oameni.

Orice afacere, persoana sau idee care se vrea a ajunge sa fie cunoscuta de un numar mare de oameni are nevoie de promovare facebook prin campanii targetate in conformitate cu ultimele tendinte din cadrul acestei platforme online.

Desigur, este imposibil si inutil sa ajungi la acest numar, insa ideea este ca, odata ce expui ceva pe Facebook si stii cui sa te adresezi, ai sanse mari ca acel lucru sa fie de impact.

Pentru a lucra cu o agentie de comunicare digitala centrata pe realizarea obiectivelor de marketing ale clientilor, indeplinirea obiectivelor de comunicare si imagine se poate realiza prin intermediul retelelor sociale.

Promovarea pe facebook este un instrument important care ia in calcul factorul uman

Sa ai un numar mare de like-uri pe pagina ta, un reach spectaculos si multe comentarii poate fi initial un semn bun, insa e bine de stiut ca acesta nu are nicio relevanta daca nu se concretizeaza in a-ti aduce un profit concret.

De exemplu, sa presupunem ca detii un magazin online cu articole pentru copii. Vrei sa vinzi un anumit carucior pentru copii si publici o postare in care promovezi acest produs.

Postarea poate are un text atractiv si o fotografie cu caruciorul care atrage multe like-uri si comentarii. Insa, daca acestea nu se concretizeaza in vanzari propriu zise, e doar de divertisemnt.

De aceea, promovarea postarii respective catre un anumit numar de oameni care ar putea fi interesati de acel carucior reprezinta un prim pas pentru a te promova corect pe social media.

Exista multe greseli pe care foarte multi dintre cei care se promoveaza pe retelele sociale, in special Facebook, le fac, iar printre acestea se numara:

  • Se adreseaza unui public general

Sa te adresezi unui public, fara a-l targeta pe varste, locatii, sau din punct de vedere demografic, e o greseala frecventa pe care majoritatea o fac cand se promoveaza pe Facebook.

Nu toti cei care iti vad pagina sunt interesati de ceea ce tu faci, de aceea e de preferat ca inca de la inceput sa creezi o comunitate.

  • Nu sunt autentici

Comunitatile de pe Facebook pun mare pret pe autenticitate, asa ca daca nu te concentrezi spre a le oferi un continut autentic, firesc, care sa nu para ca ii forteaza sa faca un lucru sau sa cumpere un produs, vei avea de castigat.

De aceea, continutul trebuie sa fie unul relevant si de interes pentru cei care il vad, sa para ca raspunde nevoilor lor sau ca ar putea reprezenta o solutie la ceea ce ei cauta si ii convinge ca le poate face viata mai usoara.

  • Nu investesc in postari platite

Daca vrei sa vezi rezultate concrete, atunci investeste in pagina de Facebook si promoveaza postarile tale unei audiente targetate. Sumele prin care iti poti promova afacerea nu trebuie sa fie unele foarte mari, stabileste un buget lunar si, vei vedea, vei avea doar de castigat.

Daca vrei sa promovezi afacerea ta pe Facebook, atunci apeleaza la o agentie specializata in servicii de promovare Facebook. Beneficiezi de continut de calitate, relevant pentru audienta dorita, iar rezultatele se vor vedea in scurt timp.