Logitrade lanseaza noul website www laurabaldini ro care incorporeaza si noua semnatura de brand

27 iunie 2012
Autor:
dowmedia08

“La fel ca si femeile care sunt alaturi de noi in fiecare zi, Laura Baldini s-a schimbat in ultimii 6 ani. Noul logo si noul website ii reflecta personalitatea actuala, in ton cu stilurile femeilor din Romania. Laura Baldini a ramas eleganta, preocupata de frumusete, atragatoare si sigura pe ea, fiind in acelasi timp chic, in tendinte, indrazneata si pasionata de culoare” a declarat Adela Costinas, Marketing Manager Logitrade

Noua semnatura de brand prezentata prin intermediul noului www.laurabaldini.ro a presupus o restilizare a logo-ului anterior, astfel incat sa fie in ton cu personalitatea femeii Laura Baldini de astazi: eleganta, sigura pe ea si in acelasi timp chic.

Actualul website propune o structura noua, posibilitatea crearii unui cont personal prin conectarea directa a contului de Facebook, o sectiune dedicata pentru promotiile derulate precum si elemente interactive inovatoare pentru un site din acest domeniu (precum posibilitatea de vizualizare 360 a imaginilor cu personajele reprezentative pentru fiecare gama de produse).

“Relansarea website-ului a insemnat si reducerea zonelor de prezentare a produselor si integrarea in aceleasi spatii a elementor de design interactive ce ofera informatie si divertisment in acelasi timp: lumea magica Laura Baldini. Am ales sa ilustram fiecare gama de produse printr-o ipostaza si un personaj feminin imortalizat in contexte diferite, reflectand personalitatea produselor si a consumatoarelor. Fiecare dintre aceste ipostaze poate fi vizualizata la 360 de grade, iar pentru realizarea acestui efect interactiv au fost prelucrate sute de fotografii” a adaugat Adela Costinas.

Astfel, fiecare dintre cele 5 game de produse Laura Baldini este reprezentata de o figura feminina reprezentativa:

•Linia Elegante – special creata pentru femeia rafinata si seducatoare propune texturi fine in diferite modele;

•Linia Office – produse ideale pentru femeia care cauta confortul si siguranta in fiecare moment: la birou, shopping sau in parc;

•Linia Speciale – produsele ideale pentru femeia care este interesata de silueta si sanatate, propune cele mai noi inovatii tehnologice, de la tesaturi cu compresie la multiple tratamente cu substante active;

•Linia Glamour – caracterizata prin imprimeuri si texturi diferite aflate in tendinte, este reprezentativa pentru femeia rafinata, eleganta si putin indrazneata;

•iar Linia Colorissima – prezentata in premiera pe site si disponibila din toamna, propune culori indraznete pentru femeia care vrea sa fie la moda si sa iasa din tipar, indiferent de context.

Echipa implicata in acest proiect din partea Logitrade este compusa din: Adela Costinas - Marketing Manager si Ioana Zima – Referent Marketing.

***

Despre Laura Baldini

Laura Baldini este un brand de ciorapi Made in Italy, distribuit in Romania de catre Logitrade SRL.
In prezent, produsele Laura Baldini sunt prezente in 1600 de puncte de vanzare directe, reprezentative pentru peste 80% din retailul modern. De la lansarea pe piata locala consumatoarele din Romania au cumparat peste 5 milioane de perechi de ciorapi Laura Baldini.
Produsele Laura Baldini disponibile pe piata locala sunt parte a 5 game diferite: Linia Elegante, Linia Office, Linia Speciale, Linia Glamour si Linia Colorissima, disponibila din toamna lui 2012.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram