Lidl lanseaza un spot conceput în exclusivitate pentru fanii de pe Facebook

Bucureşti, 6 Aprilie 2012 – Lidl România, compania cu cel mai mare număr de fani de pe Facebook, a ales un mod inedit de a le mulțumi fanilor săi – a lansat special pentru ei un spot ce va fi difuzat exclusiv pe rețelele de socializare.

Astfel, cei peste 463 000 de fani ai paginii de Facebook „Lidl Romania” pot vizualiza spotul de promovare al noilor pantofi sport Kappa ce vor fi disponibili în magazinele Lidl din toată țara începând de luni, 09 aprilie 2012. Spotul îi îndeamnă pe fanii Lidl la multă mișcare în aer liber, indiferent că vor să iasă la o plimbare prin parc, se pregătesc de alergat sau sunt pasionați de skate-board-ing.

Clienții pot alege unul dintre cele 5 modele de pantofi sport disponibile, trei modele de damă cu mărimi de la 36-40 și două modele de bărbați, mărimi 40-45. Pantofii sport Kappa* sunt disponibili la prețul de 99.99 lei.

Spotul realizat pentru Facebook continuă strategia de comunicare digitală a companiei Lidl România, axată pe feed-back-ul interactiv cu fanii, într-o singură zi ajungându-se până la 3000 de interacțiuni și transmiterea în timp real a noutăților, lansărilor și promoțiilor companiei.

*Ofertă valabilă în limita stocului disponibil în perioada 09-15.04.2012