Lidl extinde sustinerea acordata Asociatiei Little People prin campania „Un leu pentru Leul Curajos”

23 august 2016

In continuarea parteneriatului dintre Lidl Romania si Asociatia Little People, initiat prin donatia de 100.000 de euro pe care compania a oferit-o organizatiei, Lidl demareaza, in perioada 25 august – 14 septembrie, campania „Un leu pentru Leul Curajos”. Asadar, pentru fiecare dintre rechizitele scolare selectionate, achizitionate din magazinele Lidl, compania doneaza cate un leu catre Asociatia Little People, pentru sustinerea copiilor si adolescentilor care lupta cu cancerul in spitalele din Romania.

Impreuna putem colora povestea Leului Curajos, cu ajutorul instrumentelor de scris si desenat (13.99 lei/set), disponibile in 6 modele, si putem contura povestea celor peste 2.000 de copii si adolescenti care beneficiaza de sprijinul specializat al oganizatiei cu setul de finelinere (7.99 lei/1 set). Toate acestea, alaturi de multe alte produse, ne vor ajuta sa continuam misiunea Leului Curajos.

„Copiii si adolescentii cu afectiuni oncologice ne arata in fiecare zi ce inseamna curajul. Iar noi dorim sa le oferim sprijinul necesar pentru ca ei sa se poata familiariza cu transformarile pe care le presupune un astfel de tratament si care, de multe ori, se intampla sa le induca acestora un puternic sentiment de teama. Dorim sa le dedicam campania „Un leu pentru Leul Curajos”, pentru care am ales rechizitele scolare, un simbol al copilariei traite fara teama, cum ne dorim sa fie si cea a copiilor internati in centrele de oncopediatrie din Romania. Ne-am bucura sa ii avem alaturi de noi pe clientii nostri, asa cum s-a intamplat cu fiecare campanie pe care am desfasurat-o de-a lungul celor cinci ani de prezenta in Romania.”, a povestit Maria Parvuleasa, PR&CSR Manager Lidl Romania.

Si tu poti sustine campania „Un leu pentru Leul Curajos” prin achizitionarea rechizitelor scolare semnalizate cu Leul Curajos din toate magazinele Lidl din tara!

Despre Lidl Romania
Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in 27 de tari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.

Despre Little People
Asociatia Little People Romania deruleaza programe in beneficiul copiilor si adolescentilor afectati de cancer, avand cea mai mare raza de acoperire a pacientilor in Romania, 95% dintre pacienti beneficiind de programele de suport in 8 centre onco-pediatrice din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Tg. Mures. Asociatia a dezvoltat un program complex de suport psihosocial, bazat pe diverse forme de terapii: terapie prin arta cu instrumente medicale, terapie prin joaca, terapie prin arta, dramaterapie, etc. oferind suport constant de la prima internare si pana la integrarea lor reusita in societate, odata cu finalizarea tratamentului. In anul 2006, Asociatia Little People a infiintat Comunitatea Nationala a Tinerilor Romani Supravietuitori de Cancer®, clubul adolescentilor romani care au invins cancerul, care azi numara peste 400 de membri, din dorinta de a oferi o voce puternica tinerilor care au terminat tratamentul oncologic.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram