La mijloc de drum: Echipele Innovation Labs promit produse tech ce vor schimba regulile jocului

25 aprilie 2015

Aflate acum la jumatatea drumului in programul Innovation Labs, echipele bucurestene cu prototipuri orientate spre Disruptive Retail si Mobile si-au demonstrat evolutia, testand reactiile audientei si castigand feedback pentru etapa finala de dezvoltare. Pe 25 mai, la Demo Day, toate echipele Innovation Labs 2015 isi vor prezenta prototipurile finale in fata unui juriu de top si a potentialilor investitori si utilizatori, intrand in competitie pentru finantare si sprijin: luna care urmeaza este, prin urmare, decisiva.
Ce produse ne asteptam sa vedem la Demo Day? Asteptarile sunt ridicate: tinerii si-au asumat confruntarea cu probleme reale si dificile, pentru a oferi solutii cu o valoare adaugata clara pentru utilizatori. Cateva exemple din prezentarile lor:

Vitabox este o aplicatie pentru pasionatii de fitness ce propune planuri de suplimentare nutritionala in functie de obiceiurile de antrenament ale fiecarui utilizator. Echipa a plecat de la observatia ca piata romaneasca de suplimente nutritive pentru fitness este in crestere, optiunile sunt variate, dar posibilitatea de a primi recomandari personalizate este foarte redusa. Astfel, echipa Vitabox creeaza profiluri personalizate ale utilizatorilor in functie de informatiile primite de la diferitele dispozitive de monitorizare a activitatii fizice. Pentru fiecare profil, nutritionisti si antrenori de prestigiu vor oferi recomandari fiecarui utilizator in parte, existand si optiunea cumpararii directe a suplimentelor necesare.

BuyerBrain ofera o solutie ce masoara reactiile subconstiente ale consumatorilor fata de un anumit produs sau mesaj, prin analiza unui set divers de informatii biometrice. Software-ul se adreseaza companiilor care fac cercetare de piata, agentiilor de publicitate, cat si multinationalelor sau companiilor mari care doresc o mai mare precizie si putere predictiva a analizei comportamentului consumatorilor.

Coinfetti dezvolta un mediator tehnologic intre banii digitali (bitcoins) si monedele conventionale (de exemplu lei, dolari sau euro), oferind posibilitatea convertirii instant a bitcoins, pe cardul utilizatorului. Problema actuala de la care au pornit membrii echipei a fost durata mare necesara conversiei, un factor ce adesea descurajeaza oamenii sa apeleze la banii digitali.

Veiled isi propune sa revolutioneze publicitatea creativa, oferind companiilor posibilitatea de a-si expune ofertele promotionale in aproape orice loc din oras. Consumatorii vor putea accesa aceste oferte prin camera telefonului, intr-o interfata de realitate augmentata. Aplicatia ofera o alternativa la modalitatile clasice de comunicare cu clientii, fiind gandita special pentru publicul lumii digitale.

A treia editie a Innovation Labs, cel mai mare program de pre-accelerare din Romania, a debutat in luna martie cu doua evenimente Hackathon de 24 de ore, in Bucuresti si Cluj. Dintre cele 71 de idei care au intrat in competitie, 24 de echipe din Bucuresti si 6 din Cluj au fost selectate pentru a-si continua dezvoltarea cu sprijinul mentorilor si partenerilor din program. Prin workshopuri si mentorat direct pentru lucrul in echipa, orientarea in peisajul tehnologic actual, intelegerea utilizatorilor si managementul unui startup, tinerii au dobandit instrumentele cu care isi continua dezvoltarea viziunii si a produselor lor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram