fbpx

Jurnalistul buzoian Eugen Zavoianu castiga trofeul SuperBlog 2016

Desfasurandu-se sub sloganul “Esti olimpic la blogging?”, competitia a atras 180 de bloggeri, dintre care au participat efectiv 149, iar 60 au bifat toate cele 24 de probe ale competitiei. Dornici sa-si testeze creativitatea, sa-si sporeasca popularitatea si sa castige premii, superbloggerii au primit, timp de doua luni (1 octombrie – 30 noiembrie a.c.), 24 de provocari propuse de sponsorii competitiei, pe teme din diverse domenii, de la cosmetice, imbracaminte si accesorii, stampile, carti, aranjamente florale, produse de conectica si gadgeturi auto, pana la traduceri, fotodivertisment, servicii turistice, financiar-bancare, proiectare rezidentiala, audit energetic, cinematografie, gastronomie chinezeasca etc.

La finalul competitiei, pe podium se regasesc Oana Grozavu din Targoviste, clasata pe locul al treilea cu blogul Visator prin lume, Olimpia Sapunaru din Focsani pe locul secund, cu blogul Alma nahe(r), iar marele premiu de 3000 lei si trofeul SuperBlog 2016 ii revin lui Eugen Zavoianu din Buzau, autorul blogului Pezevenchi.

„Aveti nelinisti existentiale, va vin idei ciudate si va varsati focul in online, pe blog? Clar suferiti de bloggerism cronic si aveti nevoie de un tratament special. Va recomand SuperBlog, un tratament revolutionar, capabil sa va slefuiasca talentul, sa va amplifice creativitatea si sa va conecteze la o stare pura de … altfel. Tratamentul este prescris in doua etape, primavara (o luna sau o luna si jumatate) si toamna (doua luni). Dozele administrate regulat, cam din doua in doua zile, imprima destula adrenalina si emotii, pentru a va simti conectati direct cu fantezia. Nu renuntati la tratament, chiar daca percepeti unele rezultate drept o teribila… frectie la un picior de lemn. Dimpotriva! Fiti mai “caposi”, mai inspirati, mai creativi! SuperBlog este un tratament ideal cu un singur efect advers: da dependenta! Tratati-va de bloggerism cu SuperBlog! Eu am facut-o, iar acum, la finalul lui 2016, tratamentul a avut un succes nebun”, declara Eugen Zavoianu.

Termenele stranse, emotiile si adrenalina la maximum au incins atmosfera pe toata durata competitiei, solicitand din plin inspiratia si perseverenta participantilor. In total, s-au inregistrat 2117 de articole si au fost acordate 283 de premii, in valoare totala de peste 30.000 lei, oferite de cei 18 sponsori ai competitiei.

Brandurile care au sustinut SuperBlog 2016 in calitate de sponsori sunt: AIA Proiect, Answear, AVBS Credit, Avizez, Colop, Conectica, Editura RAO, Edotec, Farmec, InterComFilm, Olla, PartySnap, Residence Hotels, Ryanair, SanoVita, Swiss Solutions, Vacante Speciale, Wu Xing.

„La final de competitie SuperBlog, suntem foarte fericiti sa vedem un numar atat de mare de bloggeri talentati, care scriu cu atat de multa placere. Pe parcursul competitiei am jurizat peste 400 de articole bune si foarte bune, articole ce ne-au surprins placut de fiecare data, autorii acestora dand dovada de seriozitate, profesionalism, documentare si perseverenta. Felicitari tuturor participantilor, dar si organizatorilor, pentru un project management excelent!” – Simona Mincu, Head of Communication Answear Romania

„Suntem mandri si onorati sa facem parte din cea mai longeviva si creativa competitie dedicata bloggerilor! Si in aceasta editie am avut parte de povesti pline de farmec, semn ca brandul nostru este unul care inspira, ceea ce ne bucura foarte mult. Asteptam cu drag urmatoarea editie si felicitam toti concurentii!” – Alina Dragos, PR Manager Farmec

“O adevarata olimpiada a creativitatii, asa putem descrie competitia SuperBlog din 2016. Am fost placut surprinsi de povestile memorabile si articolele reusite pe care “olimpicii” le-au inscris in concurs. Desi proba noastra despre navigatii auto multimedia nu a fost una usoara, mai tehnica decat celelalte probe, materialele scrise pe care le-am jurizat au depasit asteptarile. Ne bucuram ca am avut ocazia sa cunoastem comunitatea SuperBlog. La cat mai multe editii!” – Ionut Matei, Director General Edotec

„La SuperBlog, brokerii si bloggerii au devenit o echipa, iar rezultatul a fost unul exceptional. Produsele bancare intermediate de AVBS Credit au fost conturate foarte bine in cele 65 de articole scrise de bloggeri. Am citit articole creative, scrise cu drag si implicare, insa, mai mult decat atat, am avut ocazia sa citim despre motivatiile si realizarile bloggerilor. Fiecare articol a fost izvorat din suflet! Ideile de promovare ale bloggerilor ne-au surprins placut si le multumim acestor oameni deosebiti pentru implicarea de care au dat dovada si pentru atentia si ingeniozitatea cu care au tratat proba noastra. Felicitari, SuperBlog, pentru aceasta competitie de succes, asteptam cu entuziasm editia din primavara! Felicitari tuturor participantilor si castigatorilor! Felicitari Eugen, Olimpia si Oana! Sarbatori fericite tuturor! Va dorim sa vi se indeplineasca toate visurile!” – Echipa AVBS Credit

“Daca esti genul de persoana care-si „traduce” nemultumirile, momentele frumoase si curiozitatile in cuvinte, atunci iti recomand sa iti testezi limitele creativitatii cu SuperBlog. Chiar daca alegi sa faci acest lucru primavara sau toamna, magazia ta de inspiratie trebuie sa fie plina, iar perseverenta cea a unui berbec care incearca sa darame un zid. Vei cunoaste oameni ca tine si te vei antrena printre branduri, probe si deadline-uri. La final, laurii victoriei oricum vor fi ai tai: vei castiga premii, prietenii pe viata si experiente de povestit nepotilor.” – Minerva Lacatusu, Specialist Marketing Swiss Solutions

“Este o onoare si o bucurie pentru noi sa participam la fiecare Gala SuperBlog. Aceasta editie a fost minunata, cu articole bine documentate. Va multumim voua, participantilor, si ne dorim sa va pastrati aceasta pasiune online.” – Echipa CND Vacante Speciale

Parteneri media: Chic-Elite, Comunicate de presa, Connect, Creadiv, Lynx TV Romania, Loopaa, Mujer, PRwave, toateBlogurile, TVR2, Zelist Monitor. Organizator: SwissPlan Biz.

Despre SuperBlog
Lansata in 2008, SuperBlog este cea mai longeviva si antrenanta competitie din blogosfera romaneasca. Proiectul are drept obiectiv sa descopere si sa sustina noile talente ale blogosferei, precum si sa faciliteze colaborarile dintre aceasta si mediul de afaceri. Competitia numara 13 editii (anual in perioada 2008-2012 si bianual incepand din 2013, cu o editie primavara si una toamna), in care s-au inregistrat, in total, aproape 2200 de participanti si s-au scris peste 27.000 de articole.