Invitatie la un restaurant traditional de lux: Casa Doina

14 octombrie 2016
Autor:
WEBDESK

Organizarea unui eveniment presupune foarte multa munca si profesionalism, locatia fiind principalul avantaj sau dezavantaj al atmosferei pe care o petrecere sau o intalnire o capata. Impactul pe care il are locul ales pentru desfasurarea unui eveniment va asigura o reputatie atat pentru organizatori, cat si pentru invitati, contribuind la imaginea lor buna.

De ce conteaza atat de mult unde se petrece evenimentul?

Pentru ca de la decor, pana la felul in care este servita masa sau muzica ce asigura ambianta de fundal, totul trebuie sa inspire calitate si placerea unui timp pretios petrecut impreuna.
Un local care ofera transparenta costurilor pe care le impune in organizarea unui eveniment denota flexibilitate si se adapteaza nevoilor clientului, acesta reusind sa isi managerieze bugetul in functie de propriile dorinte. De asemenea, costurile sunt direct raportate la perioada si timpul pe care un eveniment il solicita. Totodata, este important ca investitia sa nu se rezume la cheltuielile de baza, oferind oportunitatea unei serviri profesioniste, ce se impune printr-un meniu ales si printr-un personal sau spatiu ce aduc valoare momentului sarbatorit.

Cu cat localul pe care un organizator il alege are o tematica aparte sau se diferentiaza de concurenta prin decorul exclusivist, cu atat evenimentul va fi mai special. Un exemplu concret il reprezinta restaurantul traditional de lux Casa Doina, care dispune de cinci locatii in care cei care vor sa isi organizeze o nunta de vis intr-o atmosfera boema inspirata de trecutul Micului Paris, se pot rasfata cu o experienta culinara deosebita.

Pentru clientii care cauta un restaurant nunta in Bucuresti, Casa Doina propune un ambient unic, oferind spatii pentru un numar variat de oaspeti, atat pentru cei care isi doresc o nunta restransa, cat si pentru cei care vor sa marcheze cel mai important moment din viata lor printr-un eveniment grandios. Astfel, locatia si ambianta trebuie sa se preteze la cerintele fiecarui client, reusind sa vina cu mai multe alternative pentru un eveniment cu adevarat reusit.

Alegerea unui local potrivit se face si in functie de autoritatea pe care acesta o are printre concurenta, reusind sa ofere prin vechime valoare si competenta profesionala, lucru care garanteaza un serviciu complet si eficient. Clientii nu doar ca vor fi incantati cu rafinament si gustari alese, dar vor avea parte si de amintiri placute, revenind cu siguranta intr-un loc diferit de placut.

Viziunea unui eveniment deosebit, precum nunta, in cadrul unui restaurant de lux traditional se defineste prin profesionalismul si experienta de care intreg personalul da dovada, prin meniul ce se potriveste chiar si celor mai elaborate gusturi, prin imaginea si autoritatea pe care acesta o are si nu in ultimul rand, prin spatiul si atmosfera aparte pe care invitatii o pot gasi doar in acel loc.

Asadar, invitatii se vor bucura de un restaurant pentru nunti in Bucuresti cu o vechime in acest domeniu din 1889. Din dorinta de a deveni unul dintre pavilioanele Expozitiei de la Paris din 1890, restaurantul traditional de lux Casa Doina s-a deschis primitor publicului doi ani mai tarziu, din cauza lipsei de fonduri la acea vreme, devenind rapid un punct de referinta al boierilor din capitala si fiind mentionat si ajustat chiar de catre arhitectul Ion Mincu.

Stilul arhitectural neo-romanesc si motivele populare care alcatuiesc decorul acestui loc capteaza din farmecul unei epoci de grandoare, ce asigura un ambient stilat si sofisticat, dar totodata accesibil celor cu gusturi moderne.

Pentru mai multe informatii in organizarea unui eveniment in cadrul restaurantului traditional de lux Casa Doina vizitati pagina oficiala.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram