fbpx

Investesc bani în marketing online, în cât timp văd rezultatele?

Dacă vrei să îți promovezi afacerea într-un mod care să te diferențieze de concurenți, ca să creezi relații pe termen lung cu clienții tăi și să îți sporești vânzările – și toate astea – în mod eficient, atunci marketingul online este exact ceea de ce ai nevoie!

Nici un expert SEO nu poate să garanteze că site-ul X va ajunge în prima pagină a rezultatelor de căutare Google, la data Y și nici o formulă nu poate să ne spună exact acest lucru, însă sunt și canale de marketing online care pot genera rezultate IMEDIATE. Descoperă în acest articol când marketingul tău digital va începe să-ți aducă rezultate.

1. Google Ads

Primul canal care genereaza o rată de recuperare a investiției într-un timp scurt, este Google Ads, evident că acest lucru depinde de scopurile campaniilor pe care le stabilești. Potrivit Google, la fiecare 1 dolar investit în campaniile plătite, afacerea ta va avea câștigat în medie 2 dolari.

Conform anumitor statistici, campaniile plătite prin Google Ads au avut nevoie de aproximativ 3-4 luni până când s-au văzut rezultate. Aceste campanii sunt potrivite pentru o afacere nouă sau pentru una care are nevoie de rezultate rapide, însă înainte de toate va trebui să te asiguri că produsele tale sunt căutate în Google.

Dacă faci pentru prima oară Google Ads, este foarte important să știi că procesul de onboarding necesită timp. Atunci când analizezi o agenție sau un specialist, este indispensabil să iei în considerare toate prevederile și să încerci să îți creezi niște așteptări cât mai realiste încă de la început.

2. SEO

În SEO rezultatele se văd între 4 și 12 luni, asta afirmă Google în statisticile sale. Este foarte important ca, conținutul site-ului și a paginilor pe care faci SEO să dețină un content original, care să acopere un subiect întreg, să aibă cuvântul cheie principal + minim 3 cuvinte cheie semantice(similare). Studiile efectuate de Backlinko au arătat că site-urile ce apar în prima pagină Google au un content de minim 1000 cuvinte. Asta înseamnă că și tu trebuie să ai un content cel puțin la fel de dens și calitativ ca și a concurenților mai bine clasați.

În situația în care competiția este una destul de dură, rezultatele campaniei SEO pot trece termenul de 12 luni și ajunge până la 18 luni, bineînțeles asta ține și de anumiți factori precum: operativitatea clientului la nivel de modificări tehnice pe site, nivelul de brand al site-ului în raport cu competiția, calitatea și cantitatea livrabilelor stabilite inițial, calitatea și cantitatea conținutului pe care îl optimizăm.

1. Facebook

Facebook este un spațiu publicitar imens, este vorba de peste 10 milioane de useri care au cont pe această platformă. La general, campaniile plătite pe Facebook sunt puțin diferite față de cele de pe Google. De altfel, rezultatele în Facebook sunt similare ca și în cazul Google Ads, cu mențiunea că diferă în funcție de obiectivele pe care le setezi: awareness, trafic sau conversii. Algoritmul Facebook este complex și în general, rezultatele sunt mai bune în cazul investițiilor mai mari, însă nu este întotdeauna o regulă. Facebook Ads este potrivit pentru campaniile unde vânzarea de produs se bazează foarte mult pe vizual.

2. Email marketing

Un alt canal pentru care rezultatele se văd în general pe termen mediu, este Email marketing, aici ne putem aștepta la rezultate între 1 și 3 luni. În general, aceste campanii sunt focusate pe menținerea publicului, lucru care te poate ajuta în special în situația în care ai probleme cu atragerea clienților noi. Mai nou, a apărut o tendință în automatizarea și comunicarea personalizată cu fiecare client, în funcție de produsele cumpărate, timeline, tipul de client etc.

Agenția SEOLITTE îți sugerează să ții cont de faptul că primele 6 luni sunt deosebit de importante, și că abia după această perioadă de timp vei începe să vezi cu adevărat rezultatele strategiilor implementate. După 1 an de zile, rezultatele vor fi și mai consistente, iar dacă ți-ai atins obiectivele, în niciun caz nu este momentul să te oprești. SEO este o activitate care trebuie derulată constant, deoarece odată atinse obiectivele, acestea trebuie menținute. Apoi , business-ul tău nu este singurul care beneficiază de optimizare SEO, iar competiția este dură.

Îți urăm succes, iar dacă îți dorești pentru afacerea ta servicii de marketing online și optimizare SEO de calitate, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon 0 69 809 235 sau prin e-mail: [email protected] Suntem gata să aplicăm toate cunoștințele acumulate de-a lungul activității noastre, pentru ca afacerea ta să devină una prosperă în termeni cât mai restrânși!