Inovatii in domeniul asigurarilor Conceptul de self service

20 iulie 2012

Atat pe partea de asigurare, cat si de asistenta, Broker Virtual aduce noutati pe piata asigurarilor, introducand servicii de self service in acest domeniu. Vorbim despre crearea unor noi canale de comunicare si a unor noi concepte:
• Incheierea unei polite de asigurare prin terminale self-service, cu functie touch
• Incheierea unei polite de asigurare direct de pe smartphone
• Notificarea electronica a unei daune
Conceptul lansat de curand de Broker Virtual il constituie integrarea serviciilor de asigurare pe terminalele de plata QIWI. Prin intermediul acestor terminale se pot compara tarifele RCA de la toate companiile de asigurare si se poate achizitiona cu usurinta o polita de asigurare.
„Intrucat terminalele de plata QIWI sunt amplasate in centre comerciale precum Real, Cora, sau Carrefour, Unirea Shoping Center, am urmarit sa realizam o interfata intuitiva, usor de folosit, care sa rezolve rapid si problema RCA-ului pentru cei veniti la cumparaturi. Trebuie sa recunoastem ca am fost surprinsi de impactul si rezultatele obtinute, avand in vedere ca este un concept cu totul nou in Romania” a declarat Andi Aparaschivei, reprezentantul Broker Virtual.
Un alt concept dezvoltat de Broker Virtual consta intr-o aplicatie care permite compararea tarifelor RCA direct de pe telefonul mobil. Aplicatia i-Asigurare este si o modalitate exclusivista de a incheia o polita RCA, adresata posesorilor de smartphone. Pe langa avantajul de a achizitiona o polita de asigurare rapid, comod si de oriunde, un alt beneficiu oferit de aplicatie consta in notificarile trimise utilizatorului de smartphone cu privire la termenul de expirare al RCA-ului, ITP-ului si rovignetei.
„Momentan lucram pentru integrarea asigurarilor de calatorie si locuinta atat pe terminalele QIWI, cat si pe smartphone-uri, urmand sa fie disponibile in viitorul foarte apropiat”, a adaugat Andi Aparaschivei.
Broker Virtual aduce inovatii si pe partea de asistenta in cazul unei daune oferind posibilitatea clientilor sai de a notifica electronic o dauna, prin serviciul Insurance Assistance, constituit ca si un parteneriat cu compania producatoare i-Tom. Interfata prietenoasa permite notificarea unei daune auto prin completarea unor pasi simpli si intuitivi. Intregul proces este automatizat, informatiile cu privire la dauna fiind transmise direct catre compania de asigurare in cauza.
Insurance Assistance poate fi accesat atat in varianta web, cat si printr-o aplicatie dedicata smartphone-urilor. Utilizarea serviciului pe smartphone aduce o serie de avantaje suplimentare, printre care si localizarea GPS automata sau inserarea de imagini direct de la locul accidentului. In plus, aplicatia nu este dedicata doar clientilor Broker Virtual, deoarece ofera si servicii precum localizarea pe harta a sectiilor de politie, a service-urilor auto sau a punctelor de constatare. De asemenea, contine si informatii despre companiile de asigurare si date de contact pentru firme de tractari auto.
„O dauna a bunului asigurat cauzeaza multe neplaceri si timp pierdut pentru client. Am lansat conceptul Insurance Assistance pentru a diminua sau chiar elimina aspectele negative ale producerii unei daune. In aceasta idee am creat si posibilitatea de a accesa serviciul si de pe smartphone, fiind disponibil pentru sistemele de operare iOS si Android.”

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram