Infografic PayPoint Romania: Drumul Facturilor

Plata facturilor se poate transforma într-o corvoadă pentru românii care nu au găsit încă cea mai bună soluție. În fiecare lună, doar 11,7% dintre români petrec mai puțin de 10 minute pentru plata facturilor. Pentru mulți dintre aceștia (17,4%), timpul petrecut pe drum și așteptarea la diferite ghișee poate ajunge la 1-2 ore, sau chiar mai mult. În ceea ce privește distanța parcursă, aproximativ 4 din 10 români parcurg peste 500 de metri pentru a plăti facturile.*

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, oferă cea mai potrivită soluție pentru a economisi timp și energie, plata facturilor efectuându-se în numerar, în peste 9000 magazine de proximitate.

Rezultatele sunt vizibile:

– Aproximativ 8 din 10 români care folosesc terminalele PayPoint petrec mai puțin de 10 minute pe lună pentru a plăti facturi.*
PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, oferă cea mai potrivită soluție pentru a economisi timp și energie, plata facturilor efectuându-se în numerar, în peste 9000 magazine de proximitate.

Rezultatele sunt vizibile:- Aproximativ 8 din 10 români care folosesc terminalele PayPoint merg mai puțin de 500 de metri pentru a plăti facturile (jumătate dintre aceștia merg mai puțin de 100 de metri).*

Vă invităm să descoperiți în infografic povestea unui consumator obișnuit care își plătește facturile. Drumul facturilor este parcurs de români în fiecare lună – ruta aleasă este însă foarte importantă.

*Rezultatele fac parte dintr-un studiul realizat de Millward Brown la nivel național în perioada 19-26 martie 2012 pe un eşantion de 1.000 de persoane (utilizatori şi non-utilizatori ai serviciilor companiei PayPoint), în magazine partenere PayPoint selectate din mediul urban şi mediul rural.