fbpx

Indoor Media iti antreneaza consumatorii

Indoor Media, divizia de publicitate indoor a grupului Alerria Management, acopera 85% din totalul salilor de Fitness din Bucuresti, acesta fiind primul mediu cu plasme si panouri publicitare inaugurat de catre companie. Mediul de expunere publicitara in centrele fitness, este in continua dezvoltare, imbogatindu-si permanent portofoliul cu noi locatii, inca din anul 2004.

Astfel, cercetarea efectuata in primul trimestru al anului 2011, pe un esantion format din aproximativ 1000 de respondenti, a concluzionat faptul ca mediul de expunere Fitness este intr-o continua ascensiune, privind popularitatea suporturilor media, dispuse in locatiile respective.

Studiul a relevat ca aproximativ 75% din totalul persoanelor chestionate au fost captate de suporturile de promovare ale Indoor Media, formate din plasme si panouri publicitare dispuse strategic in campul vizual al clientilor salilor respective. Atentia respondentilor a fost captata de continutul emis de catre Indoor Media, in medie, aproximativ 7 minute la o ora si 30 de minute de antrenament calculat.

Profilul persoanelor cercetate:
-Persoanele incluse in esantionul cercetat, au varste cuprinse intre 14 si 62 ani;
-Majoritatea persoanelor chestionate, vin in medie , de 3 ori pe saptamana la sala, peste 70% dintre ele efectuand minim o ora de antrenament ;
-Cele mai multe dintre persoanele chestionate, au studii superioare si venituri medii cuprinse intre 1000 si 1999 lei pe luna ;

Concluziile studiului releva ca 72% dintre clientii salilor au declarat ca percep suporturile de promovare Indoor Media ca principalele mijloace de informare si divertisment in cadrul locatiilor Fitness, acestea fiind top-of-mind, in cadrul preferintelor lor publicitare.