Imagine, credibilitate, branding prin articole. De ce?

masina de scrisVremea iscrierii site-ului prin fel de fel de directoare de link-uri pare sa fie de mult apusa, desi ramane o metoda de SEO foarte raspandita. Lucrurile s-au cam schimbat, internautii au evoluat si cauta mult mai mult decat un link catre un site de produse sau servicii corespunzator nevoilor pe care trebuie sa si le satisfaca. Utilizatorii cauta astazi informatii. Informatia starneste intersul, ridica probleme, stimuleaza, pune pe ganduri, motiveaza, intriga, atrage sau poate chiar dezamageste. Distribuirea informatiei, PR-ul, ar trebui sa devina un element principal in strategiile de marketing ale companiilor, indiferent de cifra de afaceri. O metoda simpla si inca nu prea costisitoare, cel putin in Romania, este redactarea si distribuirea de articole pe diverse medii, fie ca este vorba de site-uri specializate in comunicate de presa, directoare de articole, publicatii online sau bloguri. Expunerea in aceste medii nu este doar de “amorul artei”, pentru a ajunge in “lumina reflectoarelor”. Pe termen mediu si lung devine un generator imortant de profit. Actiunile in acest sens, intreprinse in mod regulat demonstreaza dinamismul companiei si deschiderea acesteia, atribute apreciate de orice client nou care v-ar calca pragul. Poate motivul pentru care a apelat la serviciile pe care le oferiti este pur si simplu faptul ca a citit un articol sau un comunicat de presa despre un subiect de interes pentru el, interes legat de o nevoie pentru care ii puteti oferi o solutie potrivita. Informatia, impachetata frumoas si distribuita strategic genereaza un capital important de imagine pentru emitatorul ei. Acesta devine din ce in ce mai credibil in fata publicului, brandul sau personal cat si cel al firmei pe care o reprezinta ocupa un loc din ce in ce mai important in constiinta publicului si devine un partener viabil pentru dezvoltarea unei relatii comerciale in beneficiul ambelor parti. Pe langa aceste lucruri subtile, oarecum poetice si destul de greu de masurat, informatia aduce si o serie de rezultate palpabile, vizibile cu ochiul liber. Daca este redactata si distribuita in functie de scopurile urmarite, expunerea va asigura site-ului organizatiei si implicit organizatiei, o pozitionare mai buna in motoarele de cautare, astfel incat mai multe cautari relevante pentru obiectul sau de activitate se vor finaliza printr-o vizita pe site sau chiar printr-o comanda ferma. In plus, cand vine vorba de negociere, aveti un avantaj competitv. Clientul va cunoaste, stie unde a venit si are incredere ca ii veti oferi solutia potrivita.