Henkel anunta rezultatele campaniei de CSR “Caravana Descopera ti frumusetea”

21 noiembrie 2016

Avand misiunea de a educa publicul cu privire la igiena si frumusetea parului, proiectul a mobilizat zeci de stilisti si voluntari de la Asociatia Impreuna Pentru Viitor Constanta, partener in organizarea proiectului. Astfel, 160 de doamne si domnisoare din localitatile constantene Cumpana, Cobadin, Corbu, Lumina au beneficiat de grija si explicatiile expertilor in ceea ce priveste ingrijirea parului, in cadrul activitatilor derulate in luna octombrie.
Participantele in campanie au fost selectate cu sprijinul asistentilor sociali din comunele mentionate, astfel incat sa fie persoane cu posibilitati financiare reduse, care nu isi permit sa mearga la coafor sau sa investeasca prea mult in imaginea lor.

”Am descoperit in aceasta campanie povesti de viata impresionante. Ne bucuram enorm ca am putut aduce un zambet pe fetele lor, ca le-am ajutat sa descopere trucuri mici, dar eficiente de ingrijire si infrumusetare si ca le-am facut sa se simta speciale si rasfatate.”, a punctat Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.

Pe langa make-over-ul de care au beneficiat in ziua in care coaforul mobil Henkel a poposit in comuna lor, doamnele si domnisoarele din comunele constantene au beneficiat de sfaturile stilistilor pentru a-si mentine ulterior un aspect ingrijit si acasa. De asemenea, toate participantele au primit produse cadou din gama Schwarzkopf si brosuri informative care sa le ajute sa isi mentina look-ul mereu proaspat si frumos si de-acum inainte.

Pentru a le oferi participantelor un tratament de ingrijire capilara complet s-au folosit solutiile de ingrijire adaptate fiecarui tip de par de la Schauma, solutiile de colorare oferite de Palette si produsele de styling Taft (fixativ si spuma), brandul de styling numarul 1 in Romania, confom datelor furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piata in perioada ianuarie-august 2016.

Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care si Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine in prezent pozitii de lider global atat pe pietele de bunuri de larg consum, cat si pe cele industriale, printre cele mai importante marci numarandu-se Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are cca 47.000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2013 vanzari de 16,4 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,5 miliarde euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram