fbpx

Guinness lanseaza un nou spot inedit in cadrul campaniei „Made of more”

Urmand dupa spotul „Basketball”, “Sapeurs” consolideaza platforma dezvoltata de cunoscutul brand de bere, care celebreaza oamenii remarcabili.

Creata de Abbott Mead Vickers BBDO (Marea Britanie) si regizata de Nicolai Fuglsig, noul spot are in distributie personaje reale, in situatii reale din viata de zi cu zi, prezentand „Societatea Persoanelor Elegante din Congo”, cunoscuta si ca „Sapeurs”.

„Sapeurs” este un grup de domni rafinati din Brazzaville, capitala Republicii Congo, care au dezvoltat un caracter aspirational, adanc inradacinat in cultura lor. Existenta lor nu este definita de ocupatie sau de avere, ci de respect, de un cod moral puternic si de dorinta de a-i inspira pe ceilalti prin stilul si atitudinea lor. Pentru ei nu conteaza pretul costumului, ci valoarea omului care il poarta. Mai multe detalii despre “Sapeurs” sunt disponibile in documentarul realizat pentru Guinness de Héctor Mediavilla.

Stephen O’Kelly, directorul de marketing GUINNESS din Europa de Vest, declara: „Ceea ce ne place la Sapeurs si ne-a atras la ei nu a fost doar energia sau culoarea vibranta, ci esenta lor: povestea acestui grup este centrata pe demnitate si puterea de exprimare. In spiritul “Made of More”, am vrut sa surprindem un grup de oameni a caror integritate si caracter ies in evidenta, in ciuda provocarilor cu care se confrunta. Imbracandu-te bine poti transmite multe mesaje, insa, pentru Sapeurs, hainele elegante semnifica pace, demnitate si onoare”.

Directorul executiv de creatie al AMV BBDO, Adrian Rossi, sustine: „Consolidand campania deja existenta, “Made of More”, Guinness continua sa celebreze oameni cu integritate si caracter puternic, prin prezentarea unui grup extraordinar din Congo-Brazzaville: Sapeurs (La Société de Ambianceurs et des Personnes Élégantes). Acesti barbati, care poarta costume incredibile in contrast cu ceea ce ii inconjoara, reprezinta un adevar universal: in viata, toti avem dreptul de a alege. Putem lasa circumstantele sa ne influenteze sau le putem influenta noi.”

Spotul incepe cu un cadru dramatic al campurilor in flacari, atunci cand barbatii ard culturile de trestie de zahar – un obicei obisnuit in Congo inainte de recolta. La finalul zilei, cei din grupul „Sapeurs” ies din mediul de lucru si se imbraca in stilul lor elegant. Spotul culmineaza cu o scena de grup colorata, ce infatiseaza grupul sarbatorind stilul sau de viata unic, o sursa de inspiratie si pozitivism in cadrul comunitatii locale.

Noul spot Guinness este disponibil aici.

Despre GUINNESS:

Guinness este o bere premium, cu o aroma unica de orz prajit si caramel, care ii da o nota distincta. Berea Guinness este produsa in 49 de tari si savurata in peste 150, pana in Barbados, Nigeria si Indonezia. Beraria din St. James’s Gate (Dublin), construita de Arthur Guinness in 1759, a devenit un simbol celebru, avand la baza valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic.

URBB, compania in portofoliul careia se afla berea Guinness in Romania, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare si a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini si Bilbor.