Grupul MOL anunta castigatorii competitiei UPPP 2014

18 decembrie 2014

Grupul MOL este bucuros sa anunte castigatorii competitiei UPPP. Din 972 de echipe inscrise la nivel global numai 10 au ajuns sa participe la finala din Budapesta intre 9-11 decembrie. Grupul MOL, companie internationala de top din domeniul petrolului si gazelor cu sediul la Budapesta, este in cautarea celor mai buni practicieni.

S-au inscris in cadrul competitiei UPPP 972 de echipe din cele 27 de universitati de profil selectate din 14 tari, din Marea Britanie pana in Orientul Mijlociu. Cele mai bune 10 echipe din cele 6 tari inscrise au ajuns in finala organizata la Budapesta in perioada 9-11 decembrie. Pe durata etapei finale, echipele au trebuit sa rezolve probe legate de motto-ul programului “Inscrie-te daca ai curaj!” intr-o tabara special amenajata pentru finalisti. In timpul probei desfasurata in timp real, cele mai bune 5 echipe au trebuit sa-si sustina studiul de caz in fata reprezentantilor Grupului MOL. Pe baza evaluarii juriului, primele trei echipe clasate au castigat 20.000 EUR si sansa de a lucra in cadrul Grupului MOL si oportunitatea de a incepe un program de 18 luni prin platforma de recrutare UPPP.

“Doresc sa felicit cele trei echipe finaliste pentru castigarea acestei competitii inedite. De asemenea, le multumesc tuturor celor care s-au inscris si au depus eforturi in rezolvarea probelor competitiei. Rezultatele extraordinare si feedback-ul din partea participantilor ne onoreaza si ne confirma ca suntem pe drumul cel bun in atragerea de talente in cadrul grupului prin rezolvarea de probe din domeniul Explorarii si Productiei. Suntem bucurosi de primirea unui feedback atat de incurajator si de setarea unui punct de referinta prin intermediul acestui program”, a spus Zdravka Demeter Bubalo, HR VP al Grupului MOL.

Premiul intai se acorda echipei ONIONgas (Jakub Pitera, Dawid Bydlosz, Tomasz Malachowski) de la AGH University of Science and Technology, Polonia. “Ne bucuram ca am ajuns invingatori la finalul acestui program inedit de recrutare! Abilitatile noastre au fost supuse la incercare inca din momentul in care am ajuns la sediul taberei si ne-am dezmeticit in ultima zi de competitie la finalul ultimei etape. Inca nu suntem constienti ca noi suntem castigatorii”, a declarat echipa castigatoare.
Locul doi a fost castigat de TeamMechanical de la NED University of Engineering and Technology, Pakistan, iar locul al treilea de catre echipa OIL UP de la University of Miskolc, Ungaria.

Despre concursul UPPP
UPPP este o competitie ce are ca scop promovarea MOL Group in randul studentilor si absolventilor relevanti pentru domeniul Explorarii si Productiei. Numai studentii din cadrul facultatilor desemnate au posibilitatea de a se inscrie in concurs. In prima faza, echipele vor trebui sa concureze in mediul online, rezolvand probleme din sfera industriala si strategica. Studiile de caz sunt probleme reale cu care Grupul MOL s-a confruntat in Pakistan, in domeniul Explorarii si Productiei. Cei mai bine clasati vor avea apoi sansa de a concura in cadrul unei finale transmise in timp real. Cele mai bune echipe vor castiga premii in valoare totala de 20.000 EUR si sansa de a fi recrutate in cadrul Grupului MOL. Studentilor care nu sunt in ani terminali li se va oferi sansa sa participe la traininguri sau internship-uri in perioada verii.

Despre programul de recrutare UPPP
Programul UPPP se intinde pe o perioada de 18 luni si este adresat tinerilor profesionisti din sectorul geotehnic. Bazat pe patru piloni, in timpul perioadei petrecute in cadrul sau, tinerii recruti vor dobandi experienta prin practica si training-uri. In perioada desfasurarii programului se urmareste atat dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale, cat si a cunostintelor tehnice. Programul ofera acces in unitatile de Explorare si Productie ale Grupului MOL,dar si prezenta la sediul central din Budapesta.

Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie multinationala integrata si independenta, cu sediul central in Budapesta, Ungaria. Are operatiuni in peste 40 de tari si aproximativ 29.000 de angajati in intreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experienta in explorarea si productia de hidrocarburi, avand in prezent operatiuni de productie in 8 tari si activitati de explorare in 13 tari. Grupul controleaza patru rafinarii si doua unitati petrochimice la nivelul managementului integrat al lantului de aprovizionare, in Ungaria, Slovacia si Croatia. Compania are, de asemenea, o retea de peste 1.700 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est, in 11 tari.
Despre concursul UPPP
UPPP este o competitie ce are ca scop promovarea MOL Group in randul studentilor si absolventilor relevanti pentru domeniul Explorarii si Productiei. Numai studentii din cadrul facultatilor desemnate au posibilitatea de a se inscrie in concurs. In prima faza, echipele vor trebui sa concureze in mediul online, rezolvand probleme din sfera industriala si strategica. Studiile de caz sunt probleme reale cu care Grupul MOL s-a confruntat in Pakistan, in domeniul Explorarii si Productiei. Cei mai bine clasati vor avea apoi sansa de a concura in cadrul unei finale transmise in timp real. Cele mai bune echipe vor castiga premii in valoare totala de 20.000 EUR si sansa de a fi recrutate in cadrul Grupului MOL. Studentilor care nu sunt in ani terminali li se va oferi sansa sa participe la traininguri sau internship-uri in perioada verii.

Despre programul de recrutare UPPP
Programul UPPP se intinde pe o perioada de 18 luni si este adresat tinerilor profesionisti din sectorul geotehnic. Bazat pe patru piloni, in timpul perioadei petrecute in cadrul sau, tinerii recruti vor dobandi experienta prin practica si training-uri. In perioada desfasurarii programului se urmareste atat dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale, cat si a cunostintelor tehnice. Programul ofera acces in unitatile de Explorare si Productie ale Grupului MOL,dar si prezenta la sediul central din Budapesta.

Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie multinationala integrata si independenta, cu sediul central in Budapesta, Ungaria. Are operatiuni in peste 40 de tari si aproximativ 29.000 de angajati in intreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experienta in explorarea si productia de hidrocarburi, avand in prezent operatiuni de productie in 8 tari si activitati de explorare in 13 tari. Grupul controleaza patru rafinarii si doua unitati petrochimice la nivelul managementului integrat al lantului de aprovizionare, in Ungaria, Slovacia si Croatia. Compania are, de asemenea, o retea de peste 1.700 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est, in 11 tari.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram