Greseli de evitat in alegerea cosmeticelor hoteliere

12 ianuarie 2018
Autor:
European Advertising Holding S.R.L

S-ar putea afirma despre produsele cosmetice hoteliere ca sunt dintre cele mai subestimate din intregul arsenal de achizitii pe care le fac administratorii spatiilor HoReCa. De multe ori se intampla ca oaspetii acestor unitati sa fie nemultumiti de gama de cosmetice pe care le asigura. Motivul il reprezinta faptul ca nu se pune accentul necesar in selectarea celor mai potrivite oferte.

Clinit – un magazin online specializat pe produse de curatenie, dezinfectanti, detergenti si diverse consumabile, iese in intampinarea tuturor celor care doresc sa fie remarcati prin calitatea celor asigurate oaspetilor cu un scurt ghid ce mentioneaza cele mai frecvente greseli ale hotelierilor, precum si solutiile pentru acestea. Cei care doresc sa afle detalii complete cu privire la serviciile si produsele oferite de acesta gasesc pe clinit.ro raspunsurile de care au nevoie.

Care sunt greselile ce trebuie evitate in alegerea de produse cosmetice hoteliere?

Cantitatea insuficienta sau lipsa totala a cosmeticelor pentru hotel reprezinta o problema a partii majoritate ce constituie aria unitatilor hoteliere. Lipsa de interes manifestata fata de acest capitol nu aduce decat consecinte negative, atat asupra prestigiului hotelului/pensiunii, cat si a numarului de cazati.

Raportul dintre pretul si calitatea serviciilor nu este egal!

Multi dintre administratorii HoReCa nu pun pret pe raportul dintre aceste doua aspecte. Doresc sa consolideze numele unitatii, insa nu inteleg ca gamele de produse cosmetice hoteliere clasa premium costa.

Potrivit expertilor Clinit, greseala fundamentala a hotelierilor este ca se axeaza pe ce este mai ieftin, fara a cantari optiunile. Inainte de toate, trebuie sa se aiba in vedere nevoile clientilor, cerintele acestora. Multumirea lor este primul pas spre reusita si, in acest sens, produsele de ingrijire au o importanta majora.

Un exemplu in acest sens il reprezinta, preferabilitatea pentru seturile simple de 2 produse – sampon si fel de dus sau sapun, in locul unui set mai complex – indeosebit in ceea ce priveste unitatile de lux sau de prestigiu.

Acest aspect denota si respectul pe care respectiva unitate il arata fata de oaspeti. Tot acesti specialisti marturisesc ca diferenta de calitate o poate face o investitie cu cateva procente mai ridicata, insa nesemnificativa in raport cu rezultatele aduse. Cati au in vedere toate aceste lucruri si cantaresc optiunile atunci cand aleg diverse produse cosmetice hoteliere?

O alta greseala intalnita destul de frecvent in randul administratorilor din sectorul HoReCa o reprezinta faptul ca gandesc pe termen scurt. In conditiile in care acestia iau in calcul numai costurile implicate intr-o comanda suficienta pentru un timp limitat, este destul de probabil ca rezultatele sa afecteze si fluctuatiile de clienti. Numarul acestora scade considerabil atunci cand se duce vorba ca detalii precum calitatea cosmeticelor ce nu se ridica la inaltimea asteptarilor.

Este vorba strict despre serviciile referitoare la cosmetice. Atunci cand cel putin acestea nu compenseaza celelalte lipsuri, mai mult ca sigur ca dupa prima experienta, turistii se vor orienta spre alte unitati. Iata deci care sunt motivele pentru care atentia acordata alegerii de produse hoteliere trebuie sa fie corespunzatoare, dar si care sunt greselile de preferat a fi evitate pe viitor in aceasta privinta. Cei interesati de achizitionarea unor seturi complete, care sa asigure clientilor solutiile de ingrijire potrivite sunt invitati pe clinit.ro pentru calitate la preturi rezonabile.

 

 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram