Ghid Promovare Prin Facebook Ads Romania 2020

ghid facebook ads 2020 romania

Reclamele de pe Facebook reprezintă o modalitate foarte eficientă pentru companii de a face publicitate de produse și servicii. Cel mai mare avantaj constă în definirea precisă a grupului țintă, astfel încât risipa să fie minimă. Anunțul este afișat chiar persoanelor care sunt cel mai susceptibile să răspundă. Crearea anunțurilor este relativ simplă, astfel încât chiar și companiile fără un departament sau agenție de marketing pot folosi acest canal de marketing pentru ele însele.

În postările anterioare ați aflat deja cum pot companiile să utilizeze Facebook . Știți, de asemenea, elementele de bază ale marketingului de succes pe Facebook : cum sunt structurate campaniile și care cifre cheie pot fi utilizate pentru a măsura succesul?

În această postare, veți învăța acum cum să creați o campanie publicitară de succes pe Facebook.

Cerințele pentru reclame de succes pe Facebook

Pentru a putea crea o reclamă pe Facebook, trebuie îndeplinite trei cerințe:

1. Pagina companiei pe Facebook
Trebuie să existe o pagină de companie pe Facebook. Dacă nu aveți deja unul, îl puteți crea în doar câteva minute .

2. Configurați un cont publicitar
Contul de publicitate este utilizat pentru a crea și gestiona reclamele dvs. și pentru facturarea de către Facebook. Ar trebui să utilizați Managerul de afaceri Facebook pentru compania dvs. Aici puteți gestiona în mod centralizat site-ul web al companiei și contul de publicitate pentru una sau mai multe companii.

3. Acces la site-ul web și la contul de publicitate
Pentru a putea plasa reclame, aveți nevoie de acces la pagina de Facebook și la contul de publicitate al companiei dvs. cu contul dvs. de Facebook. Dacă nu ați făcut-o deja, rugați un administrator să vă atribuie rolul de agent de publicitate, moderator sau editor.

Planificarea anunțurilor in Facebook Ads

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

Pentru a obține cel mai bun rezultat cu anunțurile de pe Facebook, există o modalitate ideală: testați! Testați ce funcționează pentru produsul dvs. și pentru publicul țintă. Lucrați cu diferite idei referitoare la structura anunțurilor (text, imagini etc.) și la selectarea grupului țintă. Veți vedea rapid ce variante au succes și care nu.

Sfatul nostru: Dacă doriți să aruncați o privire mai atentă la mecanismele pentru seriile de teste de pe Facebook, citiți postările de pe blog de pe Digitalmarketer.com (de exemplu, acest articol despre Add-Grid ) sau ascultați Perpetual Traffic Podcast .

Înainte de a începe să vă proiectați anunțurile, ar trebui să răspundeți la următoarele întrebări:

Care este obiectivul de publicitate?
Mai întâi stabiliți care este obiectivul dvs. de bază (de exemplu: „Vreau ca oamenii să descarce cartea mea electronică gratuită”) și abia apoi gândiți-vă care dintre obiectivele de pe Facebook le puteți folosi pentru a atinge acest lucru.

La cine vreti să ajungeti?
Definiți grupul dvs. țintă cât mai precis posibil și utilizați persoane de cumpărător pentru aceasta . Este un avantaj dacă găsiți mai multe grupuri țintă care pot fi definite foarte precis și pe care le puteți testa unul împotriva celuilalt. Ar fi posibil, de exemplu, să variați grupele de vârstă, grupurile profesionale sau interesele.

Cum doriți să vă proiectați anunțurile?
În funcție de ceea ce doriți să promovați – o postare pe blog pentru a atrage noi vizitatori pe site-ul dvs., o pagină de destinație de unde poate fi descărcată o carte electronică sau produse din magazinul dvs. – există diferite formate de anunțuri. Gândiți-vă pe care doriți să utilizați și ce texte și imagini doriți să utilizați.

De exemplu, dacă doriți să creați o reclamă cu o imagine și un text, aveți nevoie de trei elemente de text: textul (care apare deasupra imaginii), un titlu (direct sub imagine) și o descriere. Vă rugăm să rețineți că – în funcție de lungimea titlului – descrierea nu este afișată în ecranul mobil.

Din experiența noastră, cel mai bine este să vă luați timp pregătind toate elementele de text necesare și apoi să le inserați. Procesele de control și aprobare pot fi, de asemenea, efectuate mai ușor.

3 pași către o campanie de Facebook ads de succes

ghid facebook ads 2020 romania
ghid facebook ads 2020 romania

Acum să trecem pas cu pas cum să creăm un anunț Facebook.

Notă: Vizualizarea interfeței cu utilizatorul din Facebook se schimbă constant. Caracteristicile individuale sunt, de asemenea, adăugate sau înlocuite în mod constant. Așadar, nu vă confundați dacă unele capturi de ecran arată diferit de managerul dvs. de anunțuri din Facebook.

Mai întâi conectați-vă la managerul de anunțuri Facebook.

Pasul 1: creați o campanie
La nivel de campanie, vă stabiliți obiectivul. Faceți clic pe butonul „Creați campanie” pentru a crea o nouă campanie publicitară.

Stabiliți obiectivul
Acum selectați ținta pentru campania dvs. Dacă mutați mouse-ul peste diferitele destinații, puteți afla detalii cu micul „i”. În exemplul nostru, folosim obiectivul „ Trafic ” pentru a atrage noi vizitatori pe site-ul nostru web.

Pentru multe campanii, este logic să selectați obiectivul „Conversii”. O astfel de conversie poate fi, de exemplu, solicitarea unei cărți electronice pe o pagină de destinație sau achiziționarea unui produs în magazin. Facebook optimizează apoi afișarea anunțurilor astfel încât să se convertească cât mai mulți oameni. Dacă doriți să aflați cum puteți optimiza anunțurile Facebook pentru conversii, puteți solicita ghidul nostru detaliat aici.

După ce obiectivul dvs. este definit, dați campaniei un nume semnificativ. De exemplu, este recomandabil să menționați obiectivul în nume: „Vizitator postează pe blogul XY” sau „Conversii pagina de destinație ABC”.

Pasul 2: creați un grup de anunțuri
La nivel de grup de anunțuri, vă determinați grupul țintă, bugetul și durata. Dacă doriți să testați diferite grupuri țintă, creați mai întâi un grup de anunțuri cu diferite variante de anunțuri, pe care trebuie să le copiați mai târziu și să le reglați unde doriți. Asigurați-vă că nu utilizați mai multe grupuri de anunțuri cu același grup țintă într-o campanie!

Acum selectați ce grup țintă doriți să vă adresați. Aici aveți opțiunea de a utiliza grupuri țintă existente, salvate pentru campaniile ulterioare.

Pentru noul grup țintă, puteți folosi fie segmente de public personalizate, cât și segmente de public similare, sau puteți defini grupul țintă pe baza datelor și intereselor demografice.
Cu ultima variantă, introduceți mai întâi locațiile în care se află grupul dvs. țintă. Aceasta poate fi una sau mai multe țări, state federale și orașe.

ghid facebook ads romania

Există următoarele categorii principale:

Informații demografice
Instruire
Finanțe
generaţie
Acasă
Evenimente de viață
părinţi
Politică (SUA)
relaţie
loc de munca
Interese
Sectoare industriale
Cumpărături și modă
să mănânce și să bea
Familia și relațiile
Fitness și wellness
Hobby-uri și activități
Sport și în aer liber
tehnologie
divertisment
comportament
Lumea mașinilor
Activități digitale
Expatriați – oameni care nu locuiesc în țara lor natală
Finanțe
aniversare
Clasificarea consumatorilor
Utilizatori de dispozitive mobile
a calatori
Totul despre a trăi
Sezon și evenimente
Proprietatea asupra locuinței
Alte categorii
Categorii Facebook
Fiecare dintre aceste categorii are opțiuni suplimentare de restricție, astfel încât, de exemplu, persoanele care călătoresc în prezent să poată fi abordate în categoria „Comportament” prin intermediul grupului „Călătorii”.
Notă: În unele cazuri, categoriile sunt limitate la anumite țări sau se pare că subgrupurile nu sunt încă pe deplin dezvoltate. Cu toate acestea, putem presupune că categoriile vor continua să se dezvolte și astfel să permită o definiție a grupului țintă tot mai precisă.

tutorial facebook ads 2020
tutorial facebook ads 2020

Dimensiunea corectă a grupului țintă
Pentru ca anunțurile dvs. să funcționeze bine pe Facebook, este importantă dimensiunea corectă a publicului. Din păcate, nu există nicio afirmație generală despre cât de mare este „suficient de mare” sau „prea mare”. Facebook oferă un indiciu prin pointerul definiției grupului țintă, îndreptat în direcția „specific” sau „mare”. În mod ideal, indicatorul ar trebui să indice în mijlocul câmpului verde.

Buget și program
Acum stabiliți perioada în care ar trebui afișate anunțurile dvs. și ce buget este disponibil pentru aceasta. Selectați „Durata bugetului”, astfel încât Facebook să poată distribui bugetul uniform pe întreaga perioadă.
Facebook ar trebui să sugereze automat celelalte setări așa cum arată imaginea. În exemplul nostru, este important să setați debitul contului la „clic pe link”. Veți fi facturat numai pentru clicurile reale pe pagina dvs.