Ghid Facebook Ads 2020 - Optiuni de targetare

16 august 2020
Autor:
flavius noja

Când configurați audiențe Facebook, vă confruntați cu o listă copleșitoare de opțiuni de direcționare.

De unde incepi?
Cum stabiliți ce categorii de public au sensul pentru brandul dvs.?

Pentru a vă ajuta să treceți prin toate alegerile, acest articol va rezuma tipurile de direcționare pe care le puteți crea în secțiunea Audiențe.

ghid facebook ads 2020

ghid facebook ads 2020

1. Retargeting userii care au fost pe site
Retargeting-ul web este probabil cea mai cunoscută opțiune.

Ca punct de plecare pentru orice strategie de publicitate Facebook, ar trebui să instalați pixelul de urmărire pe site-ul dvs. web și să configurați anumite audiențe de retargeting de bază.

Însă gândiți-vă dincolo de simpla vizare a tuturor celor care vă vizitează site-ul și segmentați publicul în funcție de paginile pe care le-au vizualizat.

De exemplu, puteți viza utilizatori în funcție de anumite categorii de servicii de care sunt interesați.

Facebook vă permite, de asemenea, să vizați persoanele care petrec cel mai mult timp pe site-ul dvs. (top 5%, 10% sau 25%).

Această caracteristică vă poate ajuta să restrângeți listele la cei care au fost cei mai interesați să răsfoiască prin listări cu produse sau să citească articole pe blog.

Nu uitați să folosiți și retargeting pentru excluderi.

Puteți crea audiențe pentru persoanele care ajung la pagini „mulțumesc” după ce au trimis formulare și au completat cumpărăturile, excluzând aceste persoane, astfel încât acestea să nu vadă în continuare reclame.

2. Retargeting vizualizare video

În combinație cu creativitatea video solidă, retargetingul de vizualizare video oferă o modalitate excelentă de a-i segmenta pe cei cu intenție mai mare de direcționarea superioară a pâlniei.

Puteți alege să retargetați persoanele care au vizionat videoclipuri specifice, precum și să restrângeți listele în funcție de timpul petrecut sau procentual vizionat.

Afișarea celor mai implicați observatori un anunț axat pe generația principală sau orientată către achiziție poate ajuta la îmbunătățirea ratelor de conversie, prin identificarea mai întâi a celor mai interesați de marca dvs.

3. Retargeting Form Form

Dacă difuzați anunțuri principale pe Facebook, puteți crea audiențe pentru persoanele care interacționează cu formularele pentru a le retargeta ulterior.

Puteți alege formularele specifice pe care să le includeți, iar definițiile publicului sunt următoarele:

Toți oamenii care au deschis formulare.
Oameni care au deschis și nu s-au prezentat.
Oameni care au deschis și au depus.
Puteți segmenta persoanele care s-au deschis și nu s-au prezentat ca potențiali care au luat în considerare oferta dvs.

Expeditorii de formular pot fi excluse, astfel încât să nu le continuați și puteți continua să vizați aceste persoane cu oferte mai mici de pâlnie.

4. Direcționarea listelor de clienți

Puteți încărca o listă de persoane care să corespundă informațiilor lor cu profilurile existente pentru vizare sau să sincronizați o listă cu un CRM compatibil.

Atâta timp cât acești oameni au optat să primească mesaje de marketing de la brandul dvs., această listă ar putea include orice, de la abonați la newsletter până la clienți de la CRM.

Direcționarea către lista de clienți poate fi perfectă pentru afișarea ofertelor pentru persoanele care se află în pâlnia dvs. de vânzare, dar nu s-au transformat încă într-o vânzare finală.

De asemenea, puteți utiliza liste pentru excluderi, cum ar fi asigurarea că nu vă vizați clienții actuali în campanii.

ghid de facebook ads 2020

5. Engagementul paginii de Facebook

Publicul bazat pe angajament vă permite să vă adresați oricărei persoane care a interacționat cu pagina dvs. de Facebook.

Această opțiune poate fi o modalitate perfectă de a ajunge la cei care nu v-au vizitat site-ul, dar și-au arătat interesul pentru marca dvs., de exemplu, plăcând o fotografie cu unul dintre produsele dvs.

Opțiunile de public includ:

Toți cei care s-au angajat cu pagina ta.
Oricine a vizitat pagina ta.
Oameni care s-au angajat cu orice postare sau anunț.
Persoanele care au făcut clic pe orice buton de apelare la acțiune.
Oameni care au trimis un mesaj pe pagina ta.
Oameni care v-au salvat pagina sau orice postare.

6. Interactiuni pe Instagram

Nu uitați de Instagram!

Puteți viza și cei care au interacționat cu profilul dvs. de afaceri Instagram, ajungând la ei fie pe Facebook, fie pe Instagram.

Opțiunile de aici includ:

Toți cei care s-au angajat cu afacerea ta.
Oricine a vizitat profilul dvs. de afaceri.
Oameni care s-au angajat cu orice postare sau anunț.
Oameni care au trimis un mesaj la profilul dvs. de afaceri.
Oameni care au salvat orice postare sau anunț.

7. Activitatea aplicației

Mărcile care au o aplicație pe platforma Facebook pot retargeta persoane care au interacționat cu aceasta.

Această opțiune poate fi deosebit de benefică pentru jocuri pentru a menține jucătorii care se angajează.

Opțiunile de aici includ:

Oricine a deschis aplicația.
Cei mai mulți utilizatori activi (Top 5%, 10% sau 25%).
Utilizatorii după suma de cumpărare (5%, 10% sau 25%).
Utilizatori pe segmente.

8. Activitate offline

Dacă ați configurat urmărirea evenimentelor offline pentru Facebook, puteți retargeta persoane pe baza acțiunilor pe care le întreprind.

Evenimentele offline pot include achiziții fizice din magazin care pot fi legate de utilizatori specifici, apeluri telefonice sau date de plumb calificate de la persoane care au fost analizate de personalul dvs. de vânzări.

9. Implicarea in evenimente
Dacă ați promovat orice fel de eveniment pe pagina dvs. de Facebook (fie evenimente fizice sau virtuale), puteți crea audiențe pe baza interacțiunii lor cu pagina evenimentului.

Acest tip de direcționare poate fi puternic pentru a face participanții precedenți la curent cu o altă rundă a unui eveniment repetat sau pentru a promova produse pentru persoanele care au participat la un eveniment relevant.

De asemenea, puteți continua să vizați persoane care au vizualizat o pagină de eveniment și nu au indicat încă intenția de a veni.

ghid facebook ads romania

Opțiunile includ:

Oameni care au răspuns Going sau Interesat.
Oameni care au răspuns Going.
Oameni care au răspuns interesat.
Oameni care au vizitat pagina evenimentului.
Oameni care s-au angajat.
Oameni care s-au angajat cu bilete.
Persoanele care au achiziționat bilete.
Persoanele care aveau intenția de a cumpăra bilete (abandonatorii de coșuri).
10. Implicarea experienței instantanee
O experiență instantanee este un anunț pe ecran complet care poate încorpora imagini, videoclipuri și copiere, cu opțiuni pentru ca utilizatorul să interacționeze și să treacă prin reclame.

Puteți retargeta persoane care s-au angajat cu Experiențe instantanee pe Facebook sau Instagram.

Opțiunile includ:

Oameni care au deschis experiența instantanee.
Oameni care au făcut clic pe orice link-uri.

11. Shopping
Publicul de cumpărături vă permite să retargetați pe oricine interacționează cu magazinul dvs. Facebook și Instagram.

Puteți viza persoane care au vizualizat produse, au adăugat produse în coș sau au achiziționat produse.

De asemenea, puteți crea audiențe pentru abandonarea coșului, vizând persoanele care au adăugat produse în timp ce exclud achizițiile.

12. Marketplace
Dacă aveți produse listate pe Facebook Marketplace, puteți retargeta persoane care au vizualizat sau trimis mesaje despre produse.

Această tactică vă poate ajuta să îi aducem pe oameni direct pe site-ul dvs. web, dacă vă găsesc în lista dvs. din Marketplace.

13. Audiențe similare
În timp ce audiențele similare merită suficient conținut pentru propriul articol, rețineți că puteți crea audiențe similare bazate pe oricare dintre tipurile de audiență de mai sus.

Facebook își va folosi bogăția de informații demografice pentru a găsi utilizatori cu caracteristici similare cu cele din audiențele dvs. actuale.

De exemplu, puteți construi un aspect similar pe baza listei de clienți actuale sau a celor care au finalizat o acțiune de cumpărare, pentru a localiza alți utilizatori cu caracteristici similare.

Rețineți că puteți alege, de asemenea, procente de mărime a publicului.

Un aspect de 1% va fi cel mai asemănător cu publicul inițial, în timp ce procentele mai mari vor adăuga mai mulți indivizi, dar vor fi și mai largi în direcționarea.

Începeți direcționarea!

Sperăm că acest articol v-a oferit câteva idei noi pentru publicul pe care îl puteți testa în campaniile dvs.

Faceți timp pentru a examina opțiunile de audiență din conturile pe care le gestionați, decizându-le care sunt cele mai relevante pentru brand și pe care le puteți începe să vizați.

Începeți să implementați seturi de anunțuri cu audiențe noi și urmăriți datele pentru a vedea ce performanță!

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram