Ghid Facebook Ads 2020 – Cum sa atragi clienti noi

ghid facebook ads 2020

Aveți probleme pentru a obține conversii cu anunțurile dvs. Facebook? Simțiți că tocmai ați eliminat bugetul la fiecare impuls pe care îl faceți?

Din fericire, am realizat o listă de verificare a optimizării cu tendințele de optimizare a anunțurilor din acest an pentru a vă ajuta să creați anunțuri Facebook eficiente și să vă îmbunătățiți rata de conversie în cel mai scurt timp.

Ce este Optimizarea anunțurilor Facebook?

Optimizarea anunțurilor Facebook este un set de acțiuni pentru îmbunătățirea performanței campaniilor dvs. publicitare Facebook.

Brandurile folosesc această strategie pentru a putea posta conținut pentru a-și promova produsele și serviciile, ceea ce ajută la lărgirea publicului țintă, la conducerea traficului de înaltă calitate pe site-ul lor web și la creșterea ratelor de conversie pentru afacerea dvs.

De ce este importantă optimizarea anunțurilor Facebook?

Publicarea anunțurilor fără îmbunătățiri și optimizări poate costa mult campaniile dvs. Ce se întâmplă dacă configurarea dvs. actuală nu funcționează? Sau, dacă există moduri și opțiuni mai bune de difuzare a anunțurilor dvs.?

Acesta este motivul pentru care ar trebui să faceți în mod regulat optimizări de anunțuri pentru a testa în continuare și a îmbunătăți eficacitatea campaniilor dvs.

Optimizarea anunțurilor Facebook vă poate ajuta în direcționarea publicului potrivit de fiecare dată când difuzați reclame. Îți menține anunțurile și campaniile la un preț rentabil. În plus, puteți împiedica publicul să se confrunte cu oboseală publicitară.

Dacă doriți să știți ce tip de optimizări ar trebui să faceți, iată un ghid rapid pentru optimizările de anunțuri Facebook pentru 2020

1. Trasati strategia de marketing

Postarea de reclame pe Facebook poate fi dificilă. De aceea, trebuie să știm că este importanța campaniei dvs. mai întâi înainte de a ne afunda în lista de verificare. Acest lucru vă va ajuta să creați o campanie publicitară solidă pe Facebook pe care o puteți optimiza în continuare cu lista de verificare.

tutorial facebook ads 2020
tutorial facebook ads 2020

A. Obiective

Pentru a crea un anunț Facebook de succes, trebuie să știți care sunt obiectivele dvs. Trebuie să fiti precis când vine vorba de gândirea unui public tinta. Este ușor să spui „conversii”, dar există multe tipuri care trebuie luate în considerare, cum ar fi achiziționarea de oportunități, înscrieri sau vânzarea unui produs. În cele mai multe cazuri, Facebook definește obiectivele publicitare pentru dvs. Dar, vom avea dreptate să discutăm ceva mai târziu.

B. Maturitate și priorități de marketing

Compania dvs este deja un start-up sau un brand recunoscut? Răspunsul sincer la acest lucru vă va ajuta să setați indicatori cheie de performanță (KPI) și prioritățile creării unui anunț Facebook. De asemenea, va decide bugetul, publicul țintă și strategia generală a anunțului dvs. Facebook.

C. Publicul țintă

Unde doriți să capturați audiența sau potențialii clienți după ce faceți clic pe anunț? Aveți de gând să utilizați o pagină de destinație sau o aplicație? Infrastructura digitală are coduri de urmărire în vigoare? Aplicația dvs. are legături profunde? Dacă aveți o infrastructură digitală bine construită nu vă va ajuta doar să aveți o șansă mai mare de a obține potențiali clienți, ci și să primiți date importante care vă vor ajuta să vă faceți o idee despre cum să optimizați anunțurile Facebook în viitor.

D. Mențineți anunțurile mobile și desktop separate

Dacă vă întrebați ce platformă mai bună între mobil sau desktop funcționează cel mai bine pentru anunțuri, răspunsul este ambele. Ambele au propriile atuuri pe care le poți folosi în avantajul tău.

Anunțurile pentru desktop vă permit să utilizați anunțuri cu două destinații de plasare diferite; fluxul de știri pentru desktop și bara laterală din dreapta. Newsfeed este pâinea și untul publicității Facebook. Între timp, bara laterală este destul de folosită pentru campaniile de conștientizare. Între timp, telefonul mobil vă oferă acces la fluxul de știri pentru mobil și la „plasarea instantanee” a Facebook. Articolul instant este o caracteristică optimizată pentru mobil care permite companiilor să posteze articole interactive încărcate rapid în aplicația Facebook.

E. Infrastructura

Unde doriți să capturați audiența sau potențialii clienți după ce faceți clic pe anunț? Aveți de gând să utilizați o pagină de destinație sau o aplicație? Infrastructura digitală are coduri de urmărire în vigoare? Aplicația dvs. are legături profunde?

Dacă aveți o infrastructură digitală bine construită nu vă va ajuta doar să aveți o șansă mai mare de a obține potențiali clienți, ci și să primiți date importante care vă vor ajuta să vă faceți o idee despre cum să optimizați anunțurile Facebook în viitor.

E. Date analitice curente

Cum aflați dacă anunțul dvs. de Facebook are succes? Evident, prin API-urile dvs., cum ar fi costul pe conversie (CPA), rata de clic (CTR), valoarea medie a comenzii (AOV) și valoarea de viață a clientului (CLV).

Studiază datele anterioare pe managerul dvs. de anunțuri Facebook, indiferent dacă este pentru postări organice sau cu impulsuri. Acesta poate fi punctul dvs. de pornire atunci când setați ținte pentru anunțurile dvs. Mai târziu, datele din testele și anunțurile anterioare pot fi utilizate pentru a crea reclame Facebook de conversie mai mari.

2. Traduceți datele dvs. în anunțuri

După ce aveți o direcție generală pentru obiectivul dvs. publicitar, este timpul să traduceți toate acestea într-o strategie pentru a începe anunțul. Aruncați o privire la aceste tehnici de optimizare a anunțurilor pe care le puteți aplica propriilor campanii.

Urmărirea conversiilor

Ce este exact o conversie? O conversie este o acțiune pe care o persoană o face pe pagina sau pe site-ul dvs. Poate fi orice, de la înregistrare, adăugarea unui articol în coșul de cumpărături sau pur și simplu vizualizarea unei anumite pagini.

Urmărirea conversiilor, pe de altă parte, este o modalitate de a urmări mișcările persoanelor care se angajează cu pagina sau site-ul dvs. web. Acest lucru se poate face folosind Facebook Pixel pentru a urmări acțiunile vizitatorului dvs. Cu câteva linii de cod din Facebook și evenimente standard, puteți urmări activitățile vizitatorilor site-ului dvs. Web.

În mod alternativ, puteți crea conversii personalizate pe baza ghidurilor de anunțuri Facebook în managerul de evenimente. Puteți utiliza acest lucru pentru a defini acțiuni suplimentare ale vizitatorilor care ar trebui urmărite.

Alegeți obiectivul potrivit de marketing Facebook

ghid de facebook ads 2020

Facebook are trei obiective de marketing pentru a ajuta marketerii de social media să-și orienteze campaniile într-o direcție generală. Alegeți-l pe cel potrivit în funcție de nevoile campaniei dvs. de afaceri / marketing digital.

Conștientizarea

Nimeni nu acordă atenție afacerii dvs? Poate că nu aveti încă o evoluție puternică, sau poate că afacerea dvs este încă nouă? Puteți crea anunțuri pentru a genera interes, atingere și conștientizare cu privire la produsul / serviciul dvs. Le spune oamenilor ce puteți oferi dvs. sau produsul dvs.

Atinge – Aceasta se referă la numărul total de persoane conștiente de un anumit mediu sau platformă.

Conștientizarea mărcii – Aceasta este măsura în care un public vă cunoaște produsele și serviciile.

Considerare

Acesta este un mod de a determina oamenii să caute mai multe informații despre afacerea dvs. De obicei, acest tip de obiectiv publicitar creează o campanie care va încuraja oamenii să viziteze site-ul sau pagina dvs. Făcând acest lucru, va crește traficul, implicarea, instalarea aplicațiilor, vizualizările video, mesajele și generarea de plumb.

Trafic – se referă la utilizatorii web care vizitează un site web.

Angajament – se referă la acțiunile publice, aprecierile și comentariile pentru o anumită afacere sau conținut

Instalări de aplicații – Folosit pentru a conduce instalări din surse în afara pieței aplicațiilor

Vizualizări video – se referă la de câte ori a fost vizionat un videoclip

Generarea de plumb – procesul de identificare a cumpărătorilor potențiali pentru un produs sau serviciu al unei afaceri

Mesaje – Întrebarea clienților potențiali și a cumpărătorilor unei întreprinderi.

Conversii

Acesta este obiectivul care îi determină pe oameni să cumpere sau să utilizeze produsul / serviciul dvs. Campaniile de conversie vor încuraja oamenii (potențialii dvs. clienți) să se oprească lângă magazin, pagină sau site-ul web pentru a cumpăra ceva. Se estimează că toate conversiile, vânzările de cataloage și traficul de magazine vor crește în caz corect.

Conversii – Se intampla mai exact atunci când un vizitator al site-ului dvs. web atinge un obiectiv dorit cum ar fi achiziționarea, înscrierea, etc.

Vânzări de catalog – O tehnică de vânzare folosită pentru a grupa multe produse într-un singur magazin online.

Traficul magazinului – se referă la numărul de persoane care vizitează o platformă sau un magazin online.

Ghid Facebook Ads 2020 – Cunoasterea Publicului

Cine sunt persoanele cu cele mai multe probabilități să vă achiziționeze produsul sau să utilizeze serviciul dvs.? Poate fi greu să targetati fiecare persoană pe internet. Un lucru bun pe care Facebook îl poate face este să ajute acest lucru atunci când introduceți informații despre cine poate fi publicul dvs. despre locație, sex, vârstă și limbă.

Dacă doriți să preluați lucrurile cu o notă și să fiți ceva mai specific, Facebook vă permite să creați audiențe personalizate. Puteți încărca manual un fișier CSV cu datele pe care le-ați adunat de la un târg, înregistrări prin e-mail etc. Nu trebuie decât să citiți mai întâi liniile directoare de publicitate Facebook.

În mod alternativ, site-urile web cu Pixel Facebook vă vor permite să retargetați pe oricine a vizitat pagina dvs.

Iată o listă de moduri pe care le puteți face pentru a obține un public țintă în anunțurile Facebook:

Stabiliți demografia
Interesul publicului țintă
Profilul cumpărătorului vizat
Telefoane mobile vizate
Găsiți oameni care sunt deja în căutarea tipului dvs. de produse
Doriți să săpați mai adânc în direcționarea publicului Facebook? Iată câteva trucuri pe mânecă.

Stratul care vizează publicul pentru a identifica intenția de cumpărare

În afară de demografie și locație, puteți duce anunțul la un alt nivel utilizând direcționarea în straturi. Acest sfat de publicitate pe Facebook depășește cu mult demografia. Folosind instrumentul de gestionare a anunțurilor platformei de socializare, puteți identifica intenția de cumpărare vizând nivelul de educație, starea muncii, veniturile financiare, tipul casei, evenimentele de viață și alte comportamente de cumpărare.

Creați audiențe similare

Facebook și-a dus capabilitățile de direcționare cu un pas mai departe cu un public analizat. Nu, nu va căuta persoane care arată ca tine sau vreo celebritate. Ceea ce face algoritmul acestui instrument de optimizare a anunțurilor Facebook este căutarea de noi persoane care sunt cel mai probabil interesate de afacerea dvs. pe baza caracteristicilor și calităților unui public personalizat anterior.

Face acest lucru prin identificarea calităților comune ale persoanelor vizate în campaniile dvs. publicitare anterioare. Facebook caută apoi profile similare pentru a crea o audiență mai mare și un potențial de acoperire; prin urmare, termenul aspect similar.

Alegeți un format de anunț

Postarea de reclame pe Facebook înseamnă mai mult decât simpla încărcare a unei imagini / videoclipuri și așteptarea algoritmului de plată pe clic pentru a da startul. Marketerii trebuie să se gândească mai mult la experiența generală a utilizatorului, cu formatul adecvat al anunțului pentru o atingere și implicare optime. Există patru formate majore de anunțuri pentru Facebook pe care trebuie să le cunoașteți și să le maximizați. Consultați dimensiunile anunțurilor și alte specificații pentru a crea o campanie publicitară Facebook.

Anunțuri imagine

Cel mai de bază format de anunț. Într-un fel sau altul, toate anunțurile de pe Facebook – indiferent dacă este sau nu un videoclip – au nevoie de o imagine relevantă pentru produs sau serviciu. Imaginile pot fi utilizate pentru a crește nivelul de conștientizare, implicarea, atingerea și chiar stocarea traficului.

Dimensiunea recomandată pentru o imagine este de 1200 x 628 pixeli, cu lățimea minimă și înălțimea de 600 de pixeli. Raportul de aspect poate fi între 9:16 și 16: 9. Dimensiunile fișierelor trebuie să fie în format jpeg sau png. Rețineți că imaginile cu 20% sau mai mult s-ar putea să nu treacă de orientările Facebook.

Anunțuri video

Știați că un videoclip generează de 12 ori partajele decât textele și imaginile combinate? Dacă doriți să vă îmbunătățiți brandul, utilizarea anunțurilor video este o necesitate. Este un format convingător care poate fi rulat atât pe Facebook, cât și pe Instagram.

Este recomandat să încărcați cea mai înaltă rezoluție posibilă. Asigurați-vă că bifați „încărcare în HD” în setări. Dimensiunea minimă este de 600 x 315 sau 600 x 600. La fel ca anunțurile imagine, raportul de aspect ar trebui să se joace între 9:16 – 16: 9 sau 1: 1. În ceea ce privește formatele, MP4 sau MOV sunt acceptate pentru reclame video cu dimensiunea maximă a fișierului de 4 GB și o lungime de 240 de minute.

Carusel

Anunțurile pentru caruseli trebuie să aibă o dimensiune de 1080 x 1080 pixeli atât pentru fotografie cât și pentru videoclipuri. Puteți posta cel puțin două „cărți” și maximum zece. Dimensiunea maximă a imaginii este setată la 30 MB, în timp ce videoclipurile pot ajunge până la 4 GB. Acest tip de anunț funcționează cel mai bine cu orice platformă mobilă, datorită funcției glisante a gadgeturilor de azi.

Aveți mai multe produse pe care doriți să le expuneți? Dacă da, anunțurile pentru caruseli s-ar potrivi perfect campaniei tale Vă permite să încărcați zece imagini / videoclipuri într-un singur anunț. O altă caracteristică excelentă pentru anunțurile carusel este că fiecare imagine / videoclip poate avea propriul său link. Acest tip de format de anunț va face minuni pentru diferite obiective ale anunțurilor, bine, aproape fiecare.

Experiență instantanee

Dacă acest lucru nu este suficient pentru a crește capacitatea și implicarea mărcii dvs., anunțurile cu experiență instantanee ar trebui să facă truc (dacă sunt executate corect, adică). Poate amesteca carusel, imagine, video și alte formate într-un singur anunț coeziv. Pentru specificații de imagini sau videoclipuri, trebuie doar să aruncați o privire la ceea ce a fost menționat mai sus, deoarece este un mix dintre aceste formate de anunțuri. Experiența instantanee este cea mai bună pentru dispozitivele iOS și Android.

Publicitate creativă

Anunțul creativ este o imagine / videoclip care conține atributele vizuale ale unui anunț. Știm deja că textul publicitar nu ar trebui să ia până la 20% din fotografie. În afară de asta, este recomandat să aveți anunțuri colorate atunci când faceți publicitate pe Facebook pentru a atrage ușor atenția.

Pentru a avea anunțuri mai bune, trebuie să vă asigurați că are „formula trinității de conversie” – relevanță, valoare și apelare la acțiune. Nu uitați să includeți propunerea dvs. principală pe imaginea anunțului, pentru a facilita oamenilor să își facă o idee despre ce este vorba și să stârnească curiozitatea.

Cele mai bune practici de proiectare vizuală rapidă:
1. Utilizați imagini și grafică influente.
2. Aveți întotdeauna o cantitate suficientă de spațiu alb.
3. Folosiți culorile în moduri inteligente și creative.
4. Practicați consecvența în design, fonturi etc.
5. Împărțiți conținutul în părți citibile.

Pentru mai multe sfaturi, consultați cele mai bune practici ale conținutului nostru vizual și aflați mai multe despre el.

Testare A / B

De unde știți dacă un anunț funcționează? Există o modalitate de a-l optimiza pentru campaniile viitoare? Desigur, există și se numește anunțuri A / B test sau test split. În esență, experimentează două sau mai multe variante ale unui anunț pentru a afla care obține rezultate mai bune pe baza datelor primite.

Există mai multe beneficii pe care le puteți obține din testarea A / B. Acestea includ îmbunătățirea implicării, reducerea ratelor de respingere, conversii crescute și analiza mai ușoară a datelor. Cu rezultatele, vă puteți ajusta și modifica strategia de marketing digital pentru a aduce o rentabilitate mai bună a investiției (ROI).

Planificarea anunțurilor in Facebook Ads

Facebook le permite utilizatorilor să planifice postările și să le publice atunci când consideră că sunt potrivite, în funcție de bugetul dvs. Pentru a afla cel mai bun timp și zi pentru a difuza campania dvs.; aruncați o privire asupra informațiilor despre paginile dvs. pentru a înțelege mai bine când publicul dvs. este cel mai activ pe Facebook.

Un alt mod de a afla cel mai bun moment este să încercați petrecerea de zi. Este practica difuzării anunțurilor într-o anumită oră și zi. Pe baza datelor anterioare, puteți extrage cel mai bun moment al zilei în care puteți rula campanii.

Utilizați automatizarea bugetului campaniei

Lucrul fantastic despre utilizarea Facebook este automatizarea lui. Mai exact, optimizarea bugetului Facebook, care vă permite să creați anumite reguli care se adaptează automat la bugetul dvs. pentru o campanie publicitară.

Un buget de campanie reprezintă suma de bani pe care o stabiliți la nivel de campanie. Optimizarea bugetului pentru campanii folosește bugetul și strategia campaniei pentru a găsi cea mai bună oportunitate în seturile de anunțuri.

Regulile și automatizarea Facebook

Regulile și automatizarea Facebook vă ajută să gestionați mai multe anunțuri care apar în același timp. Nu aveți suficient timp pentru a gestiona toate anunțurile difuzate? Introduceți regulile de automatizare Facebook pentru campaniile publicitare.

La fel ca automatizarea bugetului, puteți seta reguli prestabilite bazate pe API-uri, cum ar fi like-uri, acțiuni, generarea de plumb, etc. Când sunt îndeplinite condițiile, Facebook vă va difuza anunțurile, economisindu-vă în mod eficient timpul. Cu toate acestea, va necesita un efort mic în încercare și eroare.

3. Uită-te dincolo de reclamele Facebook

Există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a maximiza conversiile dincolo de această listă de verificare a optimizării anunțurilor Facebook și de platforma de socializare în sine. Permiteți-ne să vă oferim o idee despre cum să faceți asta.

Optimizarea paginii de destinație

Paginile de destinație vor juca un rol imens atunci când vine vorba de ratele de conversie. La urma urmei, acesta este de obicei locul unde trimiteți publicului țintă să se angajeze cu afacerea / serviciul dvs. Acesta este motivul pentru care este important să-l optimizezi.

Există multe moduri în care vă puteți optimiza pagina de destinație pentru a crește optimizarea ratei de conversie (CRO). Există opțiuni cum ar fi clarificarea ofertei, simplificarea acesteia și utilizarea unui apel efectiv la acțiune.

Doar o notă laterală – optimizarea ratei de conversie (CRO) se concentrează pe capacitatea paginii de destinație de a converti vizitele în conversii. Este o măsură importantă care vă va ajuta să vedeți și să decideți lucrurile care trebuie îmbunătățite sau ce trebuie să testați.

Cheie de luat cu cheie

O campanie publicitară de succes pe Facebook nu se traduce numai din conținut sau angajament excelent, dar trebuie să ai grijă și de conversiile tale și să vezi ce eforturi au funcționat cel mai bine. Iată câteva oferte:

Au un obiectiv de marketing coeziv. Nu se aplică numai pe Facebook, ci și în toate aspectele pentru a avea grijă de brandul tău.
Inspectați-vă des datele. Acesta este, de asemenea, un efort în cunoașterea mărcii dvs. și a posibilităților pe care le puteți rezolva în campaniile dvs.
Datorită obiectivelor de marketing clare și directe ale Facebook, acest instrument contribuie în mare măsură la direcționarea și atingerea dvs.
Acolo îl aveți – o listă de verificare aprofundată pentru optimizarea anunțurilor Facebook pentru acest an. Sperăm că acest lucru vă va ajuta să învățați cum să faceți publicitate pe Facebook în mod eficient.

În cazul în care încă mai aveți probleme, nu ezitați să ne trimiteți un mesaj pe Facebook, Twitter sau LinkedIn și ne vom ocupa de marketingul dvs.

www.star-marketing.ro