Gala “5Licee 5Teatre” Editia a II a

6 decembrie 2012
Autor:
dowmedia08

Pe parcursul Editiei a II-a a proiectului, 150 de elevi din 5 licee din capitala, intre care si membrii ai trupelor de teatru din scoli, au putut viziona gratuit piese din stagiunea a 5 teatre partenere din Bucuresti:Teatrul Mic, Teatrul de Comedie, Teatrul Evreiesc de Stat, Teatrul Nottara si Teatrul Ion Creanga.
Liceele implicate in cea de a doua editie “5 Licee 5 Teatre” sunt: Colegiul National „Victor Babes”, Colegiul National „Sfantul Sava”, Colegiul National „Spiru Haret”, Colegiul National „Gheorghe Lazar” si Colegiul National „Mihai Viteazul”.

Trupele de teatru ale colegiilor au participat si la activitati interactive cu reprezentanti ai teatrelor partenere si au fost coordonati de catre acestia in punerea in scena a unei piese de teatru scurte pe tema „Drepturile Omului”.

Proiectul se va finaliza chiar de Ziua Internationala a Drepturilor Omului, luni, 10 decembrie, cu reprezentatiile si premierea celor 5 piese de teatru scurte realizate de liceeni in cadrul proiectului: „Never Let Me Go” (dramatizare dupa romanul omonim al lui Kazuo Ishiguro), „Burghezul gentilom” (dupa J.B.P. Molière), „Educatie spartana”, „The shape of things” (prelucrare a piesei lui Neil LaButte) si „In cautarea sensului pierdut” (dupa Ion Baiesu).
Juriul va fi format din reprezentanti ai partenerilor in proiect .
Membrii juriului vor nota trupele inscrise in concurs, urmarindu-se evaluarea urmatoarelor performante artistice: cel mai bun spectacol, cea mai buna regie, cea mai buna adaptare, cea mai buna interpretare feminina, cea mai buna interpretare masculina, cea mai buna scenografie si cel mai popular spectacol.

Pentru detalii suplimentare, va rugam contactati:

Irinuca Vaduva, Manager proiect
Tel.: 0213169922

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram