Fondatorul Goji Bio Brașov vorbește despre cum a intrat pe piața din România

Fructe si plante goji bio

Odată cu expansiunea pieței de goji, devine imperativ să știi cum să-ți faci fructele goji mai competitive sau să vinzi la un preț bun, aceste aspecte fiind încă de interes pentru fondatorul plantației Goji Bio Brașov. Începând cu anul precedent, fructele de goji au înregistrat vânzări superioare altor ani, precum și un randament crescut. “Totuși, pentru a-ți amortiza investiția și a te distanța de dificultatea vânzării pe piață a fructelor obținute, este important să fii previzibil și vizionar în raport cu o astfel de afacere, care s-a dovedit tot mai competitivă în ultimul deceniu”, a declarat fondatorul Goji Bio Brașov pentru un cotidian local. Potrivit declarațiilor sale, următoarele aspecte i-au facilitat startul pe piața de goji din România:
Caracteristicile fructelor proaspete de goji

Cea mai mare diferență între goji și alte fructe este perioada de depozitare. Fructele goji sunt predispuse să se deterioreze dacă sunt depozitate pentru o lungă perioadă de timp; prețurile vor fi influențate de schimbarea calității fructelor goji. Prin urmare, “aceste fructe goji trebuie să fie vândute la timp sau profitul oamenilor de afaceri va fi ruinat”, susține Adrian Nicolae, fondatorul primei plantații de goji din România.

Canalul de vânzări unic

Gestiunea descentralizată este de asemenea un factor al dificultăților de vânzare. Fructele goji sunt vândute de cei care le cultivă sau antreprenori. Cu alte cuvinte, unii oameni de afaceri și-au dat seama că marketingul restrâns va genera vânzarea deficitară a fructelor recoltate, așa că au înființat cooperative, concentrate pe producție și vânzări și au extins canalele de vânzări.

Urmați modul de plantare

Asimetria informației și urmărirea tendinței de plantare sunt principalele motive ale dificultăților de vânzare. Mulți oameni s-au zbătut să planteze fructe de goji din cauza competiției din ultimul deceniu, care a provocat un dezechilibru serios între cerere și ofertă. În anul următor, fermierii care au extins terenurile de plantare au pierdut bani.

Modificări ale cererii din piața de goji

Miniaturizarea

Consumatorii solicită fructe de goji cu o tendință de miniaturizare, determinată în principal de caracteristicile de consum. Adulții consumă în fiecare zi 5-10 grame de fructe goji, astfel că fructele goji nu vor fi consumate excesiv într-o lună și își vor păstra nivelul de umiditate. Cele mai multe fructe goji sunt ambalate în cantități de 1000 de grame, ceea ce va avea o mare influență asupra aplicabilității.

Specializare

Specializarea este un sinonim al îmbunătățirii calității. Cu o creștere a standardului de viață, consumatorii au cerințe crescânde de înaltă calitate și diversitate a alimentelor. Deoarece consumatorii au cerințe stricte în privința fructelor goji, experiența consumului va fi diminuată dacă originea fructelor goji nu este veritabilă. Specializarea reflectă transformarea cererii actuale a consumatorilor de la cantitatea la calitate; oamenii necesită o alimentație bună, sănătoasă și sigură. Prin urmare, produsele ecologice, produsele nepoluate, produsele ecologice și o varietate de produse funcționale au o piață mai mare. Acest lucru determină ca fructele goji să se supună unor standarde superioare.

Rafinamentul

Rafinamentul este o extensie a specializării; o calitate excelentă și un ambalaj deosebit pot dovedi eticheta calității superioare a fructelor de goji bio. Consumatorii acordă mai multă atenție formei, culorii și gustului fructelor. Prin urmare, ambalajele rafinate pot spori, de asemenea, prețul produselor agricole.

Piața din România este extrem de ofertantă pentru cultivatorii de goji bio. Pepiniera Goji Bio Brașov este cel mai bun exemplu în acest sens, obținând profit 100% încă de la înființare.
”Calitatea producției trebuie tradusă consumatorului final prin textură, gust, culoare și proprietăți”, susține Adrian Nicolae, unul dintre fermerii care au îndrăznit să creadă într-un business ce îi aduce, in prezent, un profit de zeci de mii de euro anual.