FINAL Distribution lanseaza un nou profil de țigla – GERARD Diamant

”Într-un climat economic dificil, nu este de mirare faptul că firmele de construcție și distribuitorii caută produse mai eficiente ca și cost, însă fără a afecta nivelul de calitate. GERARD DIAMANT acoperă o suprafață cu 10% mai mare per țiglă, fapt ce se traduce în costuri mai mici și timp de instalare redus și, totodata, oferă toate beneficiile brandului Gerard, inclusiv o gamă largă de accesorii pentru a îndeplini cerințele oricărei echipe profesioniste de montaj.” declară Dan Mircescu, director general Final Distribution.

Produse de inventatorul țigle metalice cu acoperire de piatră și liderul de piață de mai bine de 50 de ani, acoperișurile GERARD au fost testate în conditii extreme de-a lungul timpului. Fie că vorbim de cutremurele din Noua Zeelandă, de tsunami-urile din Japonia, de uraganele americane, de verile fierbinți din Australia, de iernile geroase din Siberia sau de căderile masive de zăpadă din cei mai înalți munți ai Europei, acoperișurile GERARD au rezistat împotriva celor mai puternice forțe ale naturii.

”Noul produs a fost lansat ca urmare a solicitărilor de pe piață, a schimbării comportamentului de consum al cumpărătorului. Cu toate că vânzările pe segmentul premium nu au înregistrat scăderi semnificative în ultimii ani, clienții iau deciziile tot mai greu și doar după evaluarea unui număr semnificativ mai mare de oferte.” declară Dan Mircescu, director general Final Distribution.
În România țigla GERARD este comercilizată prin intermediul unei rețele naționale de peste 100 de parteneri, firme specializate de distribuție și montaj a produselor pentru acoperiș, dar și în rețele de tip DYI (Do It Yourself).

Final Distribution a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de peste 4,5 milioane de euro. Final Distribution este importatorul țiglei Gerard începând cu anul 2006 și liderul pieței de țiglă metalică cu acoperire de piatră naturală din România.

Compania își propune să atingă în 2013 o cifră de afaceri cu 16% mai mult decât anul anterior. Rezultatele de vânzări pentru brandul GERARD pe primul trimestru implică o creștere de peste 50% față de aceeași perioadă a anului 2012, perspectivele însă pentru întreg anul fiind greu de previzionat. Așteptările pentru brandul GERARD în acest an sunt de creștere de 20% față de anul precedent, iar estimările se bazează pe posibilitatea de a atrage noi segmente de piață prin extinderea gamei de produse implicate de lansarea profilului DIAMANT și prin extinderea teritorială în zonele cu notorietate încă relativ redusă.