fbpx

Fii la curent cu toate reducerile de Black Friday Romania 2013

Intrand in linie dreapta pentru BLACK FRIDAY, retailerii romani au inceput deja sa anunte campaniile de REDUCERI BLACK FRIDAY ROMANIA 2013.

Bucuresti, 4 noiembrie 2013: Vestea buna pentru amatorii de reduceri este ca Black Friday 2013 va fi in Romania nu doar pe data de 29 noiembrie 2013, anuntata anterior, ci va cuprinde, cel mai probabil, la majoritatea comerciantilor, intreaga perioada dintre 25 noiembrie si 1 decembrie 2013.

Foarte multe magazine participante s-au alaturat deja comunitatii online Reduceri Black Friday, urmand sa-si faca publice campaniile de Black Friday pe site-ul reduceriblackfriday.ro.

Aflat la a doua editie nationala de Black Friday, site-ul reuneste cea mai mare comunitate de iubitori de reduceri Black Friday din Romania, care se poate lauda cu urmatoarele performante:
locul 1 in preferintele motoarelor de cautare
locul 1 ca numar de fani pe Facebook (peste 10.000)
locul 1 ca vanzari in diverse luni ale anilor 2012-2013 pe platforma 2parale

Aceasta face din site-ul reduceriblackfriday.ro locul ideal de intalnire al retailerilor cu consumatorii. Aici retailerii gasesc o comunitate targetata pe interesul pentru reducerile de Black Friday, iar publicul gaseste toate informatiile si sfaturile de care are nevoie pentru a se pregati sa-si cheltuie banii cu cap la editia Black Friday 2013:
– cum sa plaseze o comanda online reusita
– cum sa compare preturi
– cum sa aleaga cele mai bune oferte
– cum sa aleaga produsele potrivite pentru nevoile fiecaruia

Retailerii au inteles ca se adreseaza si in Romania unor consumatori tot mai sofisticati si mai bine informati, motiv pentru care in 2013 semnalele arata ca ofertele lor vor fi pe masura. Daca la editia de anul trecut incasarile au fost de aproximativ 50 de milioane de euro, pentru Black Friday 2013 experti din piata au estimat o crestere de 4-5 ori a volumului de vanzari.

Comertul online a crescut constant in ultimii ani in Romania, numai anul trecut inregistrandu-se o crestere de 38% fata de anul anterior. De aceea, o mare parte a ofertelor de Black Friday 2013 va continua sa fie online. In ultimul an retailerii au confirmat ca au investit serios in platformele proprii, pentru a nu se mai repeta neplacerile din 2012, cand multe site-uri de cumparaturi s-au blocat datorita traficului si cererii mari.

Cat despre ofertele propriu-zise, daca anul trecut, cele mai populare produse de Black Friday au fost electrocasnicele, anul acesta urmeaza probabil sa fie foarte populare electronicele (laptopuri, tablete, smartphones), dar se estimeaza ca vor aparea oferte de Black Friday si din domenii noi, precum produsele pentru copii, turismul sau alte tipuri de servicii.

Pentru a fi la curent cu toate reducerile Black Friday de pe piata, abonati-va la newsletter.

Pentru a ne anunta campania de reduceri a magazinului pe care il reprezentati, contactati-ne.