FashionUP anunța campania pentru Black Friday 2015: reduceri de pâna la 80 timp de trei zile

Sub numele “FashionUP/Price Down – Ținem prețurile sub toc”, FashionUP le va oferi clienților reduceri de până la 80%, iar în portofoliul dedicat marelui eveniment al promoțiilor vor fi incluse toate produsele magazinului.

Oferta FashionUP pentru Black Friday 2015 cuprinde şi colecţiile noi de haine, însă cei interesaţi pot căuta piese vestimentare şi din ediţiile anterioare. În funcție de preferinţe, clienţii vor găsi cu siguranță ceea ce caută, simplu și rapid. Mai mult, pe prima pagină FashinUP vor fi afișate cele mai mari reduceri, devenind un hub prin intermediul căruia cumpărătorii se pot informa foarte ușor.

O altă surpriză pregătită clienţilor este aceea că, în perioada 17-19 noiembrie, FashionUP va avea o campanie de teaser, iar cei care se vor înscrie vor primi un cod secret, care ulterior le va garanta întâietate la ofertele propriu-zise de Black Friday.

Printre produsele de sezon se numără ghetele, cizmele, gecile sau puloverele la prețuri mici. Estimările FashionUP pentru cele trei zile de campanie “FashionUP/Price Down – Ținem prețurile sub toc” sunt că vor fi înregistrate vânzări de aproximativ un milion de euro.

Despre FashionUP

FashionUp s-a remarcat în cei șase ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse.

Femeile care aleg să cumpere prin FashionUp sunt preocupate de felul în care arată, sunt pasionate de domeniul fashion și de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ele.