Experienta in magazin fizic vs. magazin online

Desi cumparaturile fizice sunt mult mai frecvente decat cele online, totalul cheltuielilor in ceea ce priveste comertul electronic creste rapid si nu exista niciun semn ca se va opri. Specialistii spun ca pe parcursul anilor viitori, vanzarile online vor creste, ceea ce inseamna ca este nevoie de imbunatatiri pentru a le sustine.

Oamenii s-au obisnuit sa faca cumparaturi personalizate, rapide si convenabile, iar in online acest lucru este posibil. In aceste conditii, comerciantii magazinelor fizice pot face ceva pentru a-i atrage pe clienti catre magazinele lor? Evident, ca vizibilitatea in mediul online este o solutie. In practica, aceasta inseamna utilizarea tehnologiei pentru a transforma experienta clientilor intr-una mai rapida, mai convenabila si mai personalizata.

In magazinele fizice mari, gasirea unui produs de culoarea si modelul potrivit poate fi un proces lung si frustrant. Experienta se agraveaza atunci cand vine momentul platii, din cauza timpului de asteptare la casa. Cu toate acestea, orice comerciant poate alege o multitudine de tehnologii pentru a da clientilor posibilitatea sa cumpere mai repede. Acestea includ dispozitive mobile POS, care ofera angajatilor informatii despre amplasarea tuturor articolelor in magazin, stocul existent si pret. POS-ul mobil la care se poate plati este extrem de flexibil si util celor care se grabesc.

Totusi trebuie recunoscut faptul ca atunci cand vine vorba de comoditate, nimic nu bate cumparaturile online. Clientul poate comanda orice doreste indiferent de ora sau zi a saptamanii, din confortul propriei case sau chiar de la serviciu. Desi magazinele fizice nu pot concura la acest nivel de confort, exista instrumente pe care comerciantii le pot folosi pentru a face cumparaturi mai rapide.

Astazi, clientii sunt obisnuiti sa primeasca recomandari personalizate atunci cand fac cumparaturi online. Daca vizualizati un produs pe un anumit site, veti primi oferte de produse similare de pe alte site-uri. Aceste sugestii imbunatatesc experienta utilizatorilor, ajutand, de asemenea, cumparatorii sa se asigure ca au tot ce le este necesar. Pana in prezent, magazinele fizice s-au bazat pe asistentii de vazari pentru acest rol si inca sunt persoane care prefera recomandarile fizice, deci trebuie imbunatatit si acest aspect.

Case de marcat si multe alte consumabile utile pentru afacerea dumneavoastra | casedemarcat.eu

case de marcat

Indiferent ca e vorba despre online sau fizic, un soft retail este extrem de necesar in orice activitate de vanzare. Daca acesta este si personalizat, atunci totul e pe drumul cel bun. Pe site-ul https://casedemarcat.eu/ puteti gasi softuri, case de marcat si multe alte consumabile care sa imbunatateasca experienta clientilor si profitul comerciantilor!