Europa Travel pregatește noi destinații și pachete turistice low cost

22 iulie 2015

În ultimii trei ani, Europa Travel, cel mai mare turoperator low cost din România, a făcut parte din Grupul Christian Tour, alături de unele dintre cele mai puternice branduri din turismul românesc. Însă, cu puțin timp în urmă, Teodor Călimănescu (fondatorul companiei) a negociat recuperarea integrală a pachetului de acțiuni deținut de către Christian Tour, astfel că acum Europa Travel se află 100% în proprietatea sa.
Într-un moment de acalmie, în care toate privirile pieței de specialitate păreau îndreptate doar spre Grecia, mișcarea a surprins mediul de afaceri de profil. Cu atât mai mult cu cât generoasa umbrela a grupului Christian Tour garanta dezvoltarea rapidă, bine susținută logistic și financiar, a brandurilor aflate în custodia sa.
”Munca alături de colegii de la Christian Tour a însemnat enorm pentru echipa noastră, declară Teodor Călimănescu. Am învățat să fim mai buni, mai eficienți, mai performanți și să credem mai mult în produsul nostru. Le mulțumim și ne bucurăm că putem colabora în continuare pe produsele pe care suntem parteneri de ani de zile. Dar Grupul Christian Tour a atins în clipa de față o dezvoltare uimitoare pe aproape toate segmentele turismului. De la chartere, circuite, sejururi individuale, incoming, site-uri de bilete de avion și de cazări, pachete pe litoralul românesc, vacanțe exotice, în domeniul hotelier etc, pentru toate categoriile de turișt,.
Teodor Călimănescu a mai adăugat că ”succesul Europa Travel a fost garantat, de-a lungul timpului, datorită specializării companiei pe un singur segment al pieței turistice, pe care am devenit foarte, foarte buni: vacanțele low cost. Asta am făcut de la început și asta ne dorim să facem în continuare. Să oferim românilor cele mai ieftine vacanțe posibile pe destinațiile operate de noi. Din acest motiv, dublat de o oarecare presiune a turiștilor care călătoreau an de an cu Europa Travel, am simțit că trebuie să revenim la modelul nostru tradițional de business. Să alegem o nișă pe care să devenim foarte buni, specializați în detrimentul extinderii de tip „corporate”.
Cu alte cuvinte Teodor Călimănescu a renunțat la siguranța și confortul oferite de apartenența la un grup de turism foarte puternic, pentru a-și duce mai departe proiectul său de nișă, în care crede enorm. Actualmente, din familia de companii Europa Travel mai fac parte o firmă de transport care deține o mică flotă de autocare proprii precum și o firmă de incoming în Grecia. Evident că aceste firme se susțin reciproc și contribuie în mare măsură la ”cele mai mici prețuri” pe care turoperatorul low-cost le garantează pentru sejururile ori circuitele turiștilor români.
De-a lungul timpului Europa Travel a dus în vacanță aproximativ 250.000 de turiști și a venit cu tot felul de premiere pentru piața românească. Dintre acestea, amintim: vacanțele de 1 euro, sejururile în Grecia sub 100 de euro pentru transport și o săptămână de cazare, pachete de cazare gratuită pentru bărbați sau invitațiile adresate turiștilor de a testa gratis cazarea în timpul unui sejur.
”Continuăm dezvoltarea produselor low-cost, ne dezvăluie Teodor Călimănescu, și pe alte zone decât segmentele noatre de piață tradiționale. În primul rând vom crește numărul destinațiilor pe care avem curse charter cu autocarul sau avionul, apoi ne vom îndrepta atenția asupra vacanțelor exotice low-cost.”

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram