Eficientizarea activității într-un restaurant. Cum te pot ajuta noile tehnologii?

7 noiembrie 2022
Autor:
Content SEO

Succesul unui restaurant se bazează pe o sincronizare perfectă a operațiunilor, reflectată în calitatea serviciilor oferite celor de la mese, precum și celor care comandă pentru acasă. 

Consolidarea unei poziții de lider în HoReCa este dificilă, însă nu imposibilă, în contextul în care noile tehnologii de gestiune pentru restaurante simplifică extrem de mult fluxurile de lucru. Astfel, se pot obține timpi de așteptare reduși semnificativ, esențiali pentru percepția clienților. 

Administrezi un restaurant și explorezi noi oportunități de digitalizare a activității desfășurate? Analizăm astăzi cele mai importante tool-uri software pentru dinamica unui astfel de business.

Soluții digitale pentru self order

Durata de așteptare reprezintă un factor-cheie pentru experiența avută într-un restaurant. Clienții își doresc să comande cât mai repede posibil, mai ales atunci când vorbim despre preparate culinare, însă acest lucru depinde foarte mult de disponibilitatea ospătarului.

Pentru a se evita situațiile neplăcute, determinate de întârzierea acestuia pentru preluarea comenzii, se pot instala acum pe mese meniuri digitale, cu un mod de utilizare extrem de intuitiv. Clienții selectează produsele dorite din listă, iar o nouă comandă este plasată automat către bucătărie, într-un mod mult mai dinamic, independent de interacțiunea cu un ospătar. 

De asemenea, o soluție de tip self order de la FreyaPOS îmbunătățește fluxul comenzilor intrate în sistem, eliberând oamenii din echipă de sarcini cu un caracter repetitiv. Implementarea unui astfel de soft aduce valoare adăugată, privind experiența clienților în restaurantul pe care îl administrezi și permite, totodată, obținerea unei imagini de ansamblu asupra fluxului de lucru. 

Utilizarea platformelor online pentru food delivery

Odată cu pandemia, segmentul de food delivery a căpătat amploare. Posibilitatea de a comanda mâncare a reprezentat o gură de aer pentru afacerile din HoReCa, mai ales că noile tehnologii asigură transparență și dinamism, la fiecare comandă plasată (telefonică sau online). 

Achiziționând softul de gestiune pentru restaurante de la FreyaPOS, poți utiliza funcția pentru food delivery, ce permite integrarea în aceeași aplicație a comenzilor realizate fie pe site, fie la numerele de telefon disponibile. Un beneficiu pe care îl oferă acest tool: reducerea timpilor de așteptare, prin direcționarea comenzii către o bucătărie a lanțului respectiv, mai puțin solicitată. 

Clienții care comandă pentru birou sau pentru acasă trebuie să știe în permanență statusul livrării respective, de la plasarea comenzii și până la sosirea la destinație. De asemenea, este util ca un restaurant (independent sau prin platforma de livrare pe care o utilizează) să le permită acces în timp real la numărul de telefon al livratorului, în cazu întârzierii nejustificate.

Libertatea de a alege metoda de plată

Lipsa soluțiilor de plată alternative reprezintă un scenariu sumbru pentru foarte mulți clienți, obișnuiți să achite din ce în ce mai mult pe baza cardului sau prin telefon. O astfel de indisponibilitate poate genera anumite neplăceri, mai ales dacă aceștia nu au asupra lor cash. 

Această situație se poate rezolva acum cu extrem de multă simplitate, prin implementarea unor soluții variate pentru achitarea notei de plată: printr-o aplicație de plată disponibilă pe smartphone, prin card sau chiar prin varianta cashless. Cea din urmă reprezintă o soluție de ultimă generație pentru plată în unitățile HoReCa, ce asigură mai mult confort în achitare. 

Clienții utilizează brățări speciale, pe care le pot alimenta cu o anumită valoare monetara. La achitarea notei, suma de pe bon este retrasă din depozitul asociat brățării. Astfel, se elimină alte situații neplăcute sau consumatoare de timp (ex: așteptarea la masă pentru rest).  

Iată doar câteva dintre cele mai noi tehnologii pentru dinamica unui restaurant, esențiale pentru imaginea afacerii respective în comunitate. Soluțiile de self order, opțiunile de comandă online sau variantele alternative de plată oferă stabilitate în piață (mai ales pentru afacerile noi), în contextul în care concurența din HoReCa poate căpăta de la an la an alte dimensiuni.

 

 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram