DOMO Retail deschide la Giurgiu al doilea magazin Pop Up un nou concept în România

4 februarie 2015

Magazinul DOMO Pop-Up din Giurgiu este al doilea de acest tip la nivel național, după magazinul DOMO Pop-Up Colentina din București, inaugurat la finalul anului trecut. Situat la adresa Șoseaua București nr. 156, în incinta parcării Kaufland, magazinul va comercializa o gamă atent selecționată de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri și accesorii pentru acestea, adaptată cerințelor consumatorilor locali și reînnoită permanent.

În ziua deschiderii, clienții vor beneficia de oferte speciale de lansare și de oferte săptămânale exclusive. Primii 30 de clienți ai magazinului vor primi garantat cadou un încărcător portabil. De asemenea, clienții pot beneficia și de o platformă care permite comandarea oricărui produs din portofoliul curent al DOMO, cu livrare la domiciliu in 24 de ore, de servicii de instalare la domiciliu, garanție extinsă, transport garantat, posibilitate de retur în 31 de zile, comenzi online, vânzare în rate, accesul la programul DOMO Exclusive Club.

Viitoarea locație DOMO POP-UP va pune la dispoziția clienților terminale speciale pentru plata utilităților, reîncărcare electronica si rovinietă. Noul serviciu este o facilitate accesibilă, sigură si autorizată de furnizor, care oferă comision 0, cel mai rapid mod de efectuare a plăților (facturi, rate, credite, asigurări), reîncărcare telefonică, plăți pentru servicii online, un parteneriat cu Eventim si multe alte servicii.

”Noul magazin DOMO Pop-Up din Giurgiu le propune clienților un concept propriu de retail, flexibil, inteligent, răspunzând astfel nevoii lor de a fi în permanență conectați la tehnologia de ultimă generație și la resursele și mobilitatea pe care le oferă aceasta. Magazinul din Giurgiu se înscrie în strategia companiei DOMO de expansiune a rețelei de magazine inspirate de conceptul Pop-Up, care va continua pe tot parcursul anului la nivel național. Sperăm că inaugurarea noii locații va acoperi necesitatea locuitorilor din Giurgiu de a fi la curent cu evoluția celor mai recente produse IT&C”, declară responsabilul de marketing si comunicare Domo.

Despre Domo Retail:
Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din 88 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi o platforma online care oferă o gamă de peste 15.000 de produse din 17 categorii diferite.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram