Dezvoltarea eficienta de Service Level Agreements SLAs

21 mai 2016

De ce sa participi? Acest curs iti ofera cunostintele si tehnicile necesare pentru a evalua cerintele clientului, directii despre cum pot fi dezvoltate in mod eficient Service Level Agreements si cum acest tip de acorduri pot fi utilizate ulterior pentru a te asigura ca aspectele agreate sunt indeplinite.

Dincolo de listare asteptarilor cu privire la tipul si calitatea servicilor, contractele SLAs ofera cai de atac atunci cand cerintele nu sunt indeplinite. Cursul organizat este dedicat celor care activeaza in industria managementului de facilitati si sunt responsabili pentru gestionarea calitatii serviciilor presatate, profesionisti precum Manageri de Facilitati, Manageri Operationali, Responsabili de zona comerciala si Achizitii, Directori responsabili cu gestionarea riscului, Directori Financiari, Directori Juridici, si Manageri de Proiect.

In mod specific, acest training ofera raspunsuri la o serie de intrebari, precum:
• Cum sa evaluezi cerintele clientului pentru a dezvolta SLAs;
• Cum trebuie scrise si structurate SLAs;
• Diferentele intre SLAs si contracte;
•Cum trebuie definiti indicatorii de performanta (KPIs) pentru a-ti permite sa masori performantele;
• Care sunt tehnicile specifice de masurare a performantelor si Cum pot fi gestionate cazurile de sub-performanta;
• Cum sa incurajezi performanta si utilizarea SLAs pentru a genera rezultatele dorite;
• Care sunt aspectele pe care sa le ai in vedere atunci cand actualizezi SLAs?

Acestea sunt cateva intrebari la care isi propune sa raspunda acest program de training sustinut de Gillian French. Gillian detine o vasta experienta atat in calitate de client cat si de furnizor in sectorul de management al facilitatilor. Cu background in achizitii, Gillian a realizat transferul in managementul proprietatilor si FM in cadrul British Airways, avand responsabilitatea pentru un buget de FM de 70 de milioane de lire sterline pe an. Printre clientii cu care a colaborat mentionam BBC, Hewlett Packard, Marks and Spencer si Vodafone. Gillian este consultant independent lucrand la dezvoltarea de strategii de FM si gestionarea Furnizorilor de servicii pentru clienti precum: Crossrail, Thales plc si Royal Bank din Scotia.

Trainingul organizat de RABO Academy va fi unul interactiv cu posibilitati de a practica redactarea eficienta de SLAs. Pe parcursul zilei vor fi prezentate exemple de SLAs si KPIs utilizate de companii mari pentru a gestiona o gama larga de servicii din managementului de facilitati cum ar fi intretinerea cladiriilor. Mai mult, toti participantii vor primi un certificat de prezenta care este recunoscut de BIFM (British Institute of Facilities Management).

Pentru inscriere si mai multe detalii despre acest program de training poate fi accesat site-ul RABO.

RABO, membra a European Property Federation (EPF), este prima organizatie care reuneste unii dintre cei mai importanti investitori in cladiri comerciale din Romania. RABO promoveaza un cadru economic uniform, stabil si transparent, in conformitate cu standardele si normele europene in vigoare. Organizatia colaboreaza indeaproape cu liderii din industrie si initiatorii de politici europene, pentru a asigura un cadru armonizat pentru investitiile in sectorul proprietatilor, noi dezvoltari, finantari imobiliare, eficientizare energetica si protectia mediului.

RABO ACADEMY este o initiativa a RABO, care isi propune sa ofere programe de educatie la nivel de management pentru profesionistii care activeaza in domeniul industriei imobiliare. Obiectivul RABO Academy este imbunatatirea calitatii standardelor profesionale din industrie. Cursurile organizate de RABO, in parteneriat cu BIFM, ofera certificare profesionala recunoscuta la nivel global.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram