De ce trebuie să sporiți curățenia birourilor în această perioadă?

30 martie 2021
Autor:
WEBDESK

Anul 2020 a fost cu adevărat surprinzător pentru mulți dintre noi. Așa cum putem observa, pandemia încă nu a trecut.

Cu toate acestea, firmele trebuie să se asigure că birourile lor sunt protejate de COVID, iar guvernul a publicat de nenumărate ori reguli clare cu privire la ceea ce înseamnă acest lucru - inclusiv o frecvență crescută a curățării birourilor.

Ghidurile informale afirmă că birourile ar trebui să îmbunătățească curățenia pentru zonele aglomerate și că firmele ar trebui să curățe și să dezinfecteze frecvent obiecte și suprafețe care sunt atinse în mod regulat.

De ce ar trebui să luați în considerare un serviciu de curățenie zilnică pentru birouri pentru a vă asigura biroul împotriva COVID dar și siguranța și sănătatea angajaților?

În plus față de o curățenie zilnică de birou, angajarea unui serviciu de zi pentru a curăța și dezinfecta suprafețele și zonele aglomerate - inclusiv toaletele - pe tot parcursul zilei va juca un rol cheie în menținerea unui birou igienic și sigur din punct de vedere COVID.

Zonele cu atingere ridicată includ mânerele ușilor și dulapurilor, precum și tastaturile astfel că trebuie să vă asigurați că există persoane care se ocupă de igienizarea corespunzătoare a acestora.

Un serviciu de zi poate prelua o serie de sarcini, inclusiv:

  • Curățarea frecventă a zonelor cu atingere ridicată
  • Curățarea frecventă a toaletelor, bucătăriilor și a sălilor de ședințe
  • Reaprovizionare stoc, cum ar fi dezinfectanți pentru mâini, mănuși sau orice necesar pentru a menține siguranța angajaților
  • Suport pentru a reaminti angajaților instrucțiunile

Curățenia zilnică a birourilor nu este un lux în acest moment dificil. Este important să ne amintim că, dacă angajații sunt nemulțumiți de faptul că angajatorul lor nu oferă un birou securizat COVID, aceștia sunt încurajați să contacteze autoritatea locală sau directorul de sănătate și siguranță, care poate forța firmele să ia măsuri.

Multe firme continuă să-și desfășoare activitatea de la birou astfel că este absolut necesară adaptarea la noile condiții de muncă.

Aflați mai multe despre serviciile noastre de curățenie a birourilor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram