Customer Care Conference Cluj: Relatia cu clientii

José Mir, Country Manager inConcert Romania, declara ca ‘’Pentru inConcert, estul Europei presupune o oportunitate importanta de dezvoltare, intrucat exista o varietate de companii BPO care sunt in proces de extindere si au nevoie de un partener tehnologic. Cu peste 20 de ani de experienta, inConcert cerceteaza, produce si implementeaza produse inovatoare de clasa mondiala pentru centrele de contact.’’

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, invita specialistii de customer care la o noua dezbatere pe teme referitoare la provocarile de recrutare, motivare si implicare ale exponentilor generatiei millenials; modul in care noile canale de comunicare (social media, instant messaging) impacteaza relatia brand-client; solutii pentru fluxul de personal si managementul performantei; trainingurile ca instrumente de fidelizare a angajatilor.

Customer Care Conference reprezinta un mediu fertil de schimb de experiente si bune practici pentru reprezentanti ai industriei, unde sunt analizate tendintele care vizeaza call centere, contact centere si birouri de asistenta.

Un studiu Gartner arata ca 50% dintre investitiile in produse destinate consumatorilor vor fi redirectionate, anul acesta si in 2017, spre inovatii in customer experience.
In prezent, cea mai mare parte a interactiunilor are loc via telefon si email, dar si prin live chat pentru asistenta pe site. Experienta ultimilor ani arata ca din ce in ce mai multe companii opteaza pentru social media – WhatsApp si Facebook Messenger – pentru a interactiona cu clientii, aflandu-se intr-o permanenta adaptare la profilul psihologic si stilul de viata al consumatorilor. Avantajele sunt bilaterale: comunicarea este imediata (vezi cand interlocutorul a citit mesajul); clientii au acces la raspunsul la intrebari pe orice device aflat la indemana; sunt eliminati pasii care intarziau interactiunea, raportat la solutiile IVR.

Speakerii acestei editii sunt:
• Nansi Lungu – Lector Univ. dr. la catedra de Stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender
• José I. Mir – Country Manager, inConcert Romania
• Diego Mateos – Fondator si CEO, Cosmos Call Center, Spania
• Michal Góra – Membru al board-ului, Alfavox, Polonia
• Dan Mazilu – Fondator Mediatel Data, Romania
• Dragos Gruita – Customer Service&CDE, Business Manager, Coca-Cola HBC Romania
• Alexandru Ursu – Senior Account Executive – EMEA, Salesforce, Romania
• Liliana Dobre – Business Consultant – Senior Trainer, Customer Service Expert
Oana Man-Kesselheim, Group Customer Care Manager, Endava, va modera conferinta si dezbaterile pe temele:

• Mangementul performantei angajatilor
• Cresterea satisfactiei la locul de munca prin feedback constructiv
• Tactici eficiente in comunicarea business
• Impactul social media in procesele si strategiile de recrutare

• Implicarea HR Management in schimbarea pietei Customer Care
• Strategiile si procesele HR: abordare Customer centric

Partenerii Customer Care Conference sunt: inConcert – Partener Platinum, Alfavox si Mediatel Data – Parteneri Silver, Lufthansa – Partener Airline, Groupama Asigurari, Impact Hub Cluj Napoca, Salesforce, Customer Service Expert – Parteneri.
Parteneri media: AdHugger, Clujul de buzunar, 9AM, Jurnalul de Afaceri, ClujBusiness.

Contact | LAURA GALOS | Project Manager
Email: laura.galos@conference-arena.com | Mobile: 0723 833 333

77 Popa Savu Street, 011432, District 1, Bucharest
Phone: +40 21 411 44 20; +43 720 880 246

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generatia de business multidisciplinara!
CONFERINTE INTERNATIONALE | CERCETARE DE PIATA | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC
Pasiti in noua era de business cu cei mai buni experti de marketing, traineri si consultanti ai momentului sub acelasi acoperis vizionar. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu; competente ATL, BTL si TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Romana a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunitati targetate de social media; mai mult de 100 de conferinte de afaceri organizate in Europa.