Customer Care Conference cea mai influenta platforma educativa si de networking din sectorul de relatii cu clientii din Romania: pentru prima

Conference Arena invita specialistii de customer care la o noua dezbatere pe teme referitoare la provocarile de recrutare, motivare si implicare ale exponentilor generatiei millenials; modul in care noile canale de comunicare (social media, instant messaging) impacteaza relatia brand-client; solutii pentru fluxul de personal si managementul performantei; trainingurile ca instrumente de fidelizare a angajatilor.

Customer Care Conference reprezinta un mediu fertil de schimb de experiente si bune practici pentru reprezentanti ai industriei, unde sunt analizate tendintele care vizeaza call centere, contact centere si birouri de asistenta.

Cu un deceniu in urma, in piata internationala de customer care se simtea preocuparea pentru reinventarea perspectivelor de business, accentual fiind pus pe dezvoltarea abilitatilor angajatilor si pe experienta de cumparare oferita clientilor. Astazi, odata cu permanenta evolutie a tehnologiei, mediul business este in cautarea unei schimbari strategice a paradigmei.

Cea de-a 15-a editie a Customer Care Conference este o oportunitate de a discuta metodele de selectare, training-ul si motivarea angajatilor din centrele de contact astfel incat, cu ajutorul angajatilor, sa fie posibila cresterea satisfactiei si loializarea clientilor.

Tower Watson afirma ca 70% dintre angajati cred ca angajatorul lor ar trebui sa le inteleaga nevoile la fel de bine cum inteleg ei nevoile clientilor. Prin urmare, provocarea companiilor este aceea de a dezvolta metode pentru a creste performanta, dedicarea si motivatia angajatilor.

Astazi, generatia Millennials detine o pondere importanta si de impact pe piata muncii: aproape jumatate dintre ei sunt angajati. Millennials beneficiaza de oportunitati rapide de promovare ceea ce implica programe training si mentorat suplimentar, care sa ii ajute sa se acomodeze acestor schimbari. Astfel, este nevoie de modalitati inovative de training, create pentru a satisface utilizatorul final.

In concluzie, in aceasta lume aflata intr-o continua miscare si intr-o continua schimbare, o responsabilitate majora a procesului de recurtare este aceea de a fi la curent cu noile tendinte si de a le dezvolta in permananta.

La Iasi, se va discuta despre toate aceste aspecte, dar si despre:
• Mangementul performantei angajatilor
• Cresterea satisfactiei la locul de munca prin feedback constructiv
• Tactici eficiente in comunicarea business
• Impactul social media in procesele si strategiile de recrutare
• Implicarea HR Management in schimbarea pietei Customer Care
• Strategiile si procesele HR: abordare Customer Centric

Iata doar cateva nume ale speakerilor acestei prime editii:
– Nansi Lungu – Lector Univ. dr. la catedra de Stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender
– Gabriel Prefac – Experienced Customer Service Manager
– Dan Mazilu – Owner, Mediatel Data
– Liliana Dobre – Business Consultant – Senior Trainer, Customer Service Expert

Partenerii care sustin Customer Care Conference Iasi sunt: Austrian Airlines – Airline Partner, Mediatel Data, Customer Service Expert, Optima Solution Services – Parteneri.
Parteneri media: Iasi Fun, Ziarul de Iasi, Jurnalul de Afaceri.

Contact | LAURA GALOS | Project Manager
Email: laura.galos@conference-arena.com | Mobile: 0723 833 333
77 Popa Savu Street, 011432, District 1, Bucharest
Phone: +40 21 411 44 20; +43 720 880 246