Curs Ospatar Chelner

24 aprilie 2013

Competente dobandite:
 modalitati de servire si de asigurare a satisfactiei clientilor
 modalitati de conversatii cu clientii si de notare a cerintelor acestora;
 servirea clientilor conform cerintelor acestora;
 prezentarea preparatelor si bauturilor ce sunt solicitate de clienti

Tematica:
Tematica va cuprinde metode de servire la cererea consumatorilor a preparatelor culinare, bauturi si alte produse comestibile. Obiectivul minimal pe care-l urmareste este satisfacerea momentana a consumatorului, iar obiectivul maximal este sa-l convinga pe acesta ca, de fiecare data cand va reveni, va avea aceleasi satisfactii. Efectul astfel obtinut se va materializa in planul ridicat al incasarilor, in afluxul consumatorilor. Serviciul propriu-zis consta in primirea clientilor si stabilirea relatiei cu acestia (salutul, pronuntarea numelui clientului, daca este cunoscut, informarea lor sugestiva, verbala si prin lista).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram