fbpx

Cupoane de reduceri fara comisioane şi loializare avansata soluţia V Pro s a lansat în România

Magazinele online şi offline, restaurantele, cafenelele, hoteluri şi agenţiile de turism reprezintă principalii clienţi cărora li se dedică soluţia V-Pro, lansată şi în România, V-Pro este o platformă SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce îmbină vânzările directe cu loializarea. Instrument online foarte flexibil, uşor de instalat pe site-ul oricărei companii, V-Pro a fost deja testat cu succes şi pe alte pieţe din regiune, precum Grecia si Ucraina, iar sisteme asemănătoare sunt foarte populare pe piaţa americană.
Site-urile de reduceri sunt deja o piaţă în sine în România, generând numai în prima jumătate din 2012 venituri agregate de peste 12 milioane de euro, conform datelor din piaţă. Românii sunt foarte atraşi de vocherele cumpărate online, care le oferă discount la servicii online şi offline. De la restaurante la vacanţe, de la produse la servicii de sănătate şi frumuseţe, ofertele sunt pe toate segmentele de preţ.
Beneficiare în egală măsură cu clienţii finali sunt şi companiile care oferă spre vânzare voucherele respective, căci atrag vânzări impresionante şi cuceresc noi consumatori. O cotă importantă din preţul de vânzare al voucherelor este reţinută de site-urile de reduceri, ce oferă intermedierea vânzărilor. V-Pro îşi propune să ofere o alternativă ieftină şi eficientă, căci companiile îşi vor putea instala direct pe site-uri platforma ce le permite introducerea de oferte cu vouchere pentru discount.
O altă problemă cu care se confruntă companiile – mari si mici – este faptul că, de multe ori, consumatorii aleg vouchere de pe siteurile de reduceri, fără a deveni fideli unor branduri. “Soluţia V-Pro permite însă loializarea puternică a clienţilor şi implicarea acestora în activitatea de atragere a altora noi. Astfel, clienţii fideli devin ei înşişi “agenţi de vânzări”, răsplătiţi cu comisioane din vânzări, sub forma de puncte de fidelitate care se transformă, în cele din urmă, tot în beneficii constând în produse sau servicii vândute de companie. Şi, foarte important, toată operaţiunea de fidelizare se desfăşoară automat, fără implicarea activă a „agentului”. Prietenii clientului se informează automat prin SMS şi toate comunicările permise de tehnologia modernă, iar compania vede doar rezultatele: un flux suplimentar de clienţi ce rezultă din natura virală a platformei V-Pro. Astfel, compania câştigă mereu, la fel şi clienţii, fără intermediari şi fără costuri în plus”, explică Vasilis Stamatakis, Director al Force Communication SRL, compania care deţine în România brandul V-Pro.
“Vrei să atragi clienţi noi? Vrei să-i păstrezi pe cei vechi?” – sunt întrebările-cheie pe care le transmit clienţilor reprezentanţii V-Pro. Magazinele online şi offline, companii de tip IMM sau mari corporaţii – toate pot utiliza beneficiile V-Pro, folosind algoritmul SoLoMo (Social-Local-Mobile) al instrumentului de loializare. “Clienţii primesc puncte pentru comenzi, recomandări ale ofertelor pe Facebook, postări pe Twitter, recomandări prin telefonul mobil, chiar recomandări video”, mai spune Vasilis Stamatakis.
Comenzile şi recomandările către prieteni prin Facebook si Twitter sunt elemente de bază pentru V-Pro. “Mai departe, clienţii sunt invitaţi să producă un video personal, vorbind pozitiv despre firma ta, să îl arate prietenilor şi să primească comentarii. În comparaţie cu alte sisteme de loializare care folosesc e-mailul ca mijloc principal de contact, V-Pro foloseşte telefonul mobil. Pe acesta se trimit codurile de reducere şi codurile de verificare, sporind puternic calitatea bazei de date de clienţi”, explică Vasilis Stamatakis.
“Indiferent dacă vinzi mâncare, produse electronice, mobilă, piese auto, detergent sau cosmetice, instrumentul de loializare şi vânzări virale V-Pro cu algoritmul SoLoMo (Social-Local-Mobile) te ajută să-ţi promovezi afacerea”, este promisiunea companiei către sectorul de business din România.
Detalii despre V-Pro pot fi accesate pe site-ul firmei unde clienţii interesaţi pot solicita să fie contactaţi de către un reprezentant de vânzări al companiei.